Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dit zijn de 10 meest gelezen interviews van 2021

In de komende twee weken – tot en met vrijdag 6 augustus – publiceert de redactie van Wonen360 geen nieuws. In 2021, de periode januari tot heden, zagen inmiddels meer dan 3200 artikelen het levenslicht. In totaal werden 142 nieuwsbrieven (elke werkdag één) verstuurd naar onze B2B-abonnees. Tevens verschenen alle artikelen op de nieuwssite van Wonen360.



Het ene verhaal wordt tientallen keren aangeklikt, het andere duizenden malen. Opvallende tendens is dat vooral vraaggesprekken met ondernemers de nieuwsgierigheid wekt van onze B2B-lezers, bestaande uit retailers, interieurstylisten en -architecten, designers, inkopers, agenten, leveranciers, fabrikanten, groothandelaars enz. enz.

Maar welke interviews werden in de eerste helft van het kalenderjaar 2021 het meest gelezen?

Onderstaand de top 10:

1.  Interview met Dominique Lampe (53) van Inside Blinds:
     "Binnen een jaar starten we een merk waarvan men
zal zeggen: 'Wat heeft hij nu weer gedaan?!'"

2. 20-jarige runt succesvolle woonwinkel
    en opent tweede filiaal binnen jaar tijd 

3. Interview met CEO Henk Teunissen van Rivièra Maison:
"Onze orderportefeuille puilt uit en nog steeds
plussen we elke maand in aantal bestellingen" 

4. Nikki Hulstein (29) gooit roer om van
haar bedrijven REY’7 en House of Sakk 



5. Interview met Jan Dossche, president USFloor International:
"Het is een onwaarschijnlijk succesverhaal"

6. Victor Bockweg: "Ik deed altijd zoveel mogelijk
zaken met zo weinig mogelijk leveranciers" 



7. Commercieel directeur Diederick Schnitger van Loods 5:
"Successen uit het verleden hebben
dus wel degelijk invloed op het heden"

8. Directeur Lens Nekeman van Interfloor:
"Ik zie het eerder als een kans dan bedreiging" 



9. Groei groothandelsbedrijf Holland Haag zorgt
voor uitbreiding managementteam


10. Dico Satter van Koopmans Meubelen:
"Ons voordeel is dat duurdere meubels vooral in
fysieke winkels worden verkocht en niet online" 

Wil je als bedrijf of ondernemer actief in de woon- en interieurbranche ook geïnterviewd worden? Stuur dan je verzoek naar leo@wonen360.nl