Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Interview met managing director Francesc Julià Ametller:

"Nederland is een belangrijke en strategische markt voor ons meubelmerk Kave Home"

Het in 2013 opgerichte Kave Home bestormt vanuit Spanje de Nederlandse markt. Het meubelmerk scoort met een collectie eigentijdse (lees: tikje hipster) meubels en woonaccessoires. Die worden niet alleen online verkocht, maar ook in steeds meer fysieke winkels zoals shop-in-shops bij Goossens Wonen.
Kave Home richt zich vooral op jonge mensen, zo tussen de 25 en 40 jaar, die toe zijn aan de volgende stap. Om de stevige groei in goede banen te leiden, is het bedrijf, dat inmiddels al meer dan 200 medewerkers in dienst heeft, in Nederland op zoek naar professionals zoals interieurdesigners en -architecten, projectontwikkelaars enz. Zij kunnen gebruik maken van het zogeheten Kave Pro-programma.



Het is de hoogste tijd om Francesc Julià Ametller aan de tand te voelen. Hij is Managing Director van het succesvolle bedrijf, dat kantoor houdt in het Spaanse Girona, op een uur rijden van Barcelona.

"Kave Home is een mediterraan designmerk. Het bedrijf werd oorspronkelijk opgericht in 1982 als een regionale B2B-matrassendistributie in Noord-Spanje onder de naam Julia Grup. Sindsdien zijn technologie, kwaliteit en duurzaam design en internationalisering de belangrijkste drijfveren voor de exponentiële groei van de organisatie. We zijn nu aanwezig in meer dan 80 landen en het belangrijkste is een unieke combinatie tussen onze B2C- en B2B-kanalen", vertelt Francesc.



"Wie onze doelgroep is? Dat zijn non-conformisten die altijd iets meer zoeken. We zijn geen nichemerk met een smalle doelgroep. Integendeel. We ontwerpen, produceren en distribueren unieke kwaliteitsproducten en trendy ontwerpen voor iedereen die waarde hecht aan zijn woning.

Hoe onderscheidt Kave Home van de concurrentie?
"Enerzijds door onze unieke stukken die het resultaat zijn van een combinatie van kwaliteitsdesign, duurzaamheid en aandacht tot in de kleinste details.
Aan de andere kant, onze bedrijfswaarden die zijn ingebed in al onze teams en operaties, waardoor een meer dan verwachte ervaring wordt gecreëerd voor al onze B2C- en B2B-klanten."



Wat hoop je met Kave Home te bereiken op de Nederlandse markt?
"Nederland is zo'n belangrijke en strategische markt voor ons. Ons doel is om onze bedrijfswaarden en waardepropositie goed te blijven delen met alle Nederlanders. Wij geloven dat als we dat op de juiste manier kunnen doen, we een referentie in de markt zijn en een van de toonaangevende meubel- en decoratiemerken zullen worden.



Waarom is Kave Home aantrekkelijk voor interieurdesigners en -architecten, projectontwikkelaars etc.?
"Wij werken al sinds onze oprichting samen met professionals. We weten wat ze nodig hebben, wat ze waarderen en wat hun pijnpunten zijn, dus we hebben onze activiteiten kunnen aanpassen om aan al hun vereisten te voldoen en ons te positioneren als een wereldwijd toonaangevende partner voor hen."

Waar hoop je over vijf jaar te staan ​​met Kave Home?
"Ons doel is om een ​​wereldwijd top-of-mind merk te worden, gepositioneerd als de marktleider binnen ons marktsegment, waarbij het gaat om kwaliteit en duurzaam design. Over vijf jaar zullen we online aanwezig zijn met onze webshop in meer dan 40 landen, hebben we fysieke winkels in meer dan 20 landen en hebben we een groeiend aantal unieke partnerschappen met resellers van over de hele wereld."

Tot slot van het interview wil Francesc nog iets kwijt aan de lezers van Wonen360. "Ik wil ze bedanken voor de meer dan verwachte ontvangst in de markt! We zijn super enthousiast en kijken ernaar uit om onze ontwikkelingen met jullie allemaal te blijven delen en Kave Home in Nederland verder uit te bouwen. Als je geïnteresseerd bent om deel uit te maken van het Kave Home-verhaal, aarzel dan niet om contact met me op te nemen via francesc@kavehome.com. Graag tot ziens!", besluit hij enthousiast.

"Geweldige voorwaarden"
Kave Pro biedt volgens Kave Home alle services die je nodig hebt. "Inclusief geweldige voorwaarden, om unieke interieurprojecten te creëren. 
1. Exclusieve voorwaarden
Exclusieve voorwaarden en support van ons uitstekende service-team
2. One-stop-shop
Handel al je projecten af met één enkele leverancier
3. Professioneel advies
Je eigen agent die je op elk moment kunt raadplegen
4. Diverse leveringsmodellen
Uiteenlopende logistieke opties (levering aan magazijn of op locatie, montage enz.)."

Meer informatie:
Kave Home
www.kavehome.nl