Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Meubelketen verdubbelt omzet in vijf jaar

2018 is het tiende jaar op rij waarin de Zweedse meubelketen Mio beter dan gemiddeld presteert binnen de meubelbranche. De afgelopen jaren wist Mio zowel de groei- als verkoopcijfers op hoog niveau te houden. Aan het einde van het boekjaar staat het bedrijf op een groei van 9,5 procent, terwijl de verkoopindex van de meubelhandel in het algemeen op 3 procent bleef steken.

Alle delen van het Zweedse bedrijf worden ontwikkeld vanuit multichannel strategie Ett Mio, waardoor in 2018 de bezoekersstromen in de fysieke winkel met 5 procent toenamen, en online met zo’n 30 procent.
Vanaf 2013, toen de groeistrategie werd geformuleerd, verdubbelde Mio de omzet, groeide het met 100 procent, terwijl de omzet binnen de gehele Zweedse meubelbranche met 37 procent groeide.

Meer informatie:
Mio
kundservice@mio.se
www.mio.se

Publicatiedatum: