2018 is het tiende jaar op rij waarin de Zweedse meubelketen Mio beter dan gemiddeld presteert binnen de meubelbranche. De afgelopen jaren wist Mio zowel de groei- als verkoopcijfers op hoog niveau te houden. Aan het einde van het boekjaar staat het bedrijf op een groei van 9,5 procent, terwijl de verkoopindex van de meubelhandel in het algemeen op 3 procent bleef steken.
Alle delen van het Zweedse bedrijf worden ontwikkeld vanuit multichannel strategie Ett Mio, waardoor in 2018 de bezoekersstromen in de fysieke winkel met 5 procent toenamen, en online met zo’n 30 procent.
Vanaf 2013, toen de groeistrategie werd geformuleerd, verdubbelde Mio de omzet, groeide het met 100 procent, terwijl de omzet binnen de gehele Zweedse meubelbranche met 37 procent groeide.
Meer informatie:
Mio
kundservice@mio.se
www.mio.se