BNS Crisp heeft gouden, zilveren en bronzen partnerschappen. Stuk voor stuk klinkende namen uit de interieurbranche. Het bestand van partnerbedrijven is zeer divers en wordt alleen maar groter. Alle interieur invalshoeken zijn ondertussen wel vertegenwoordigd, maar BNS Crisp is altijd op zoek naar uitbreiding. "Een brug slaan tussen interessante aanbieders in de markt en actieve interieurprofessionals is waar wij ons in onderscheiden."
Het pop-up merkenplein Interieurprofessionaldag. FOTO LARS LENSINK
De volgende gouden partners hebben ze in 2023 al mogen verwelkomen:
- Werk aan de Muur (voor op maat gemaakte kunstwerken),
- Wehlton (experts in maatwerk van houten raambekleding),
- Mastello (leverancier van badkamers in alle stijlen)
- Cotap (een full-service vloerengroothandel voor tapijt, parket-, laminaat- en vinylvloeren)
Maar ook zilveren en bronzen partnerschappen met gerenommeerde bedrijven zijn het vermelden waard. Bijvoorbeeld:
- Richmond Interiors (sterk in een zelf ontworpen en geproduceerde meubelcollectie)
- Stairz (traprenovatie specialist)
- Four Dukes (B2B-distributeur van hoogwaardige bouw- en ontwerpproducten)
- Berry Alloc (leverancier van laminaat-, vinyl- en parketvloeren van topkwaliteit).
- Maison et Moi (Decorette conceptstore)
- Geberit (sanitaire producten).
Inmiddels heeft BNS Crisp meer dan 80 merkpartners. Het netwerk van zo’n 350 interieur-professionals, gevestigd in alle regio’s van het land, is gemotiveerd om samenwerkingen aan te gaan met deze bedrijven. Zowel BNS Crisp als de partnerbedrijven organiseren regelmatig bijeenkomsten of bedrijfsbezoeken om de contacten te leggen en kennis te delen over producten, materialen en toepassingen.
Meer informatie:
BNS Crisp
www.bnscrisp.nl