Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Harry Straten (CMO Veneta) over nieuwe campagne:

"Essentieel om de stap te maken van succesvolle webwinkel naar succesvol merk"

De online raamdecoratie verkoper Veneta lanceert een nieuwe campagne om stappen te zetten op het gebied van merkontwikkeling. Dat meldt het platform Marketing Tribune.

CMO Harry Straten ligt de merkcampagne ‘Jouw raam. Jouw Veneta’ nader toe: "Om door te groeien - ook over de grenzen - is het essentieel om de stap te maken van succesvolle webwinkel naar succesvol merk. Online weten mensen ons uitstekend te vinden, maar we willen er ook meer zijn voor de traditionele kopers."  


Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: