Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Dominique Lampe, CEO van Inside Blinds:

"Energie besparen zit nu in de top drie van waarom mensen gordijnen aankopen"

Dominique Lampe, CEO van Inside Blinds, deelt inzichten over de evoluerende voorkeuren van Belgische consumenten op het gebied van gordijnen. Isolerende gordijnen winnen aan populariteit vanwege de groeiende aandacht voor energiebesparing.

"Met de recente energiecrisis hebben we gemerkt dat de consument veel bewuster omgaat met energie en mogelijkheden zoekt om energie te besparen. Energie besparen zit nu in de top 3 van waarom mensen gordijnen aankopen", zegt Dominique in een interview met Livios



Naast energie-efficiƫntie wordt ook wooncomfort steeds belangrijker voor Belgen, waarbij geluidsisolatie een centrale rol speelt. Inside Blinds lanceert wandbekleding met een verborgen clipsysteem voor eenvoudige installatie en verbeterde akoestiek.

Lees hier het complete interview.

Meer informatie:
Inside Blinds
+32 51 24 62 90
www.insideblinds.com

Publicatiedatum: