Creatief en origineel is het zeker. Ondernemer Joep Verbunt van Matt Sleeps, volgens de Financial Times een van de 1000 snelstgroeiende bedrijven in Europa, zet Kakhiel in om zijn matrassen nog beter op de kaart te zetten.
Zelf spreekt Joep van een leuke samenwerking met Kakhiel. "Ze vinden het kopen van een matras in een beddenwinkel ook achterhaald en onderbouwen dit met 11 leuke Kakhiels", laat hij weten.
'11 dingen die vet ongemakkelijk zijn aan een nieuw matras kopen in de winkel' staat er boven het artikel, waarmee Matt Sleeps indirect aangeeft dat je beter online kunt winkelen.
De inleiding is als volgt:
Hoi, iedereen heeft eens in de zoveel tijd wel een keer een nieuw matras nodig, omdat die oude bijvoorbeeld in de fik gevlogen is tijdens een iets te wild huisfeest of gewoon omdat ie versleten is ofzo, haha. Maar een nieuw matras uitzoeken in de winkel is altijd best wel ongemakkelijk, want dan moet je erop gaan liggen terwijl er allemaal mensen langslopen en dat voelt gewoon best wel stom ofzo. In je eigen slaapkamer lopen er als het goed is ook niet de hele tijd allemaal vreemde mensen langs je bed. Daarom kun je er beter gewoon eentje online bij Matt Sleeps kopen. Dat scheelt je weer een hoop van deze ongemakkelijke situaties.