Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Best For Interiors sluit jaar vol hoogtepunten af

Het einde van het jaar is in zicht. Het is een bewogen jaar geweest voor veel ondernemers. We blikken met een aantal ondernemers uit de interieur- en woonbranche terug hoe zij het afgelopen jaar hebben ervaren en hoe ze vooruitblikken naar 2022.

Deze keer aan het woord: eigenaresse en oprichter Manon Teunissen van Best For Interiors.



Hoe blikken jullie terug op 2021?

“Dit jaar hebben wij Best For Interiors (BFI) gelanceerd en dat was natuurlijk erg spannend, maar we zijn zeer tevreden. Ons unieke inkoopplatform wordt erg goed ontvangen door de interieurstylisten en de aanmeldingen blijven groeien.”

Voor welke uitdagingen kwamen jullie te staan?
“Uitdagingen waren er zeker! Van logistiek t/m het up-to-date houden van ons platform. De gevolgen van Covid hebben ons veel extra werk bezorgd. Denk bijvoorbeeld aan de prijswijzigingen die vrijwel alle merken afgelopen jaar hebben moeten doorvoeren en de vertraging in aanlevering van bestelde items waarmee bijna iedereen te maken heeft (gehad). Het is onze taak om BFI-Members hier zo goed mogelijk van op de hoogte te houden Extra tevreden zijn wij met onze flexibele en betrouwbare transporteur DutchNed die op het gewenste moment de bestellingen heeft weten te bezorgen bij onze leden.”

Wat waren absolute hoogtepunten?
“Grootste hoogtepunt was natuurlijk onze eerste aanmelding. BFI was gestart! Daarna zijn we fanatiek maar zorgvuldig aan de slag gegaan met het uitbreiden van onze leveranciers. Hoe completer het aanbod des te beter dat natuurlijk is. We zijn van start gegaan met de merken; Richmond, Eleonora, ByBoo, VTwonen, Zuiver, SEVN, Dutchbone, Bold Monkey, White label living, Be Pure Home en WOOOD. Later zijn daar MONDiART, LABEL51, Authentic Models, ESSENZA, Covers & Co en Marc O’Polo bijgevoegd."

Welke voornemens / doelen hebben jullie voor het komende jaar?
“Ons doel is uiteraard om dit unieke inkoopplatform verder uit te breiden door nieuwe merken toe te voegen. Uiteraard hopen wij volgend jaar weer vele nieuwe interieurontwerpers toegang te mogen geven tot deze unieke inkoopmogelijkheden.
Dit jaar hebben wij zelfs ons eigen team al mogen uitbreiden: Sinds december staan ook Jan en Moniek vol enthousiasme klaar voor al onze BFI-Members en toekomstige leden.”

Wat wensen jullie onze lezers toe?
“Alle lezers wensen wij een succesvol maar vooral gezond 2022 toe!”

Meer informatie:
Best For Interiors
www.bestforinteriors.nl