In de nieuwe Occhio commercial The Great Lafayette schittert Hollywood ster Mads Mikkelsen (Another Round) samen met zijn filmpartner, de Oostenrijkse actrice Alma Hasun. De twee laten de meerwaarde van goed licht in het leven tot leven komen - met veel emotie, een flinke portie twinkeling in de ogen en een snufje magie. En weer wordt de koele en zelfverzekerde Mads Mikkelsen op charmante wijze op zijn plaats gezet door zijn partner Alma Hasun. Maar natuurlijk spelen het licht en de vele features van de Occhio armaturen, zoals de intuïtieve touchless control, een doorslaggevende rol. De commercial is vanaf november te zien op diverse online kanalen, de pay tv-zender Sky en in premium bioscopen.
De nieuwe tweejarige reclamecampagne positioneert Occhio als een love brand in de context van internationale luxemerken. Drie commercials van zeer hoge kwaliteit, geproduceerd met Mads Mikkelsen en Alma Hasun - de film Date Night gaf in oktober al het startschot voor de campagne - brengen de nieuwe lichtcultuur van Occhio op een vermakelijke manier tot leven. De campagne geeft de toegevoegde waarden van Occhio - designkwaliteit, lichtkwaliteit en joy of use - maximale relevantie. De campagne zal worden uitgerold in acht Europese markten, waaronder Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Nederland en Zweden.
Meer informatie:
Occhio
www.occhio.com