Na een virtuele lancering van het nieuwste Extremis ontwerp krijgen klanten nu ook de kans om AMAi en tal van andere producten in levende lijve te ervaren op fysieke evenementen.
Toen alle designbeurzen en evenementen werden geannuleerd, besloot Extremis hun nieuwste product AMAi te introduceren met wat digitale hocus pocus. Maar hoe laat je alle magische snufjes van een baanbrekende innovatie tot hun recht komen tijdens een online meeting?
AMAi.
Harry Topper
AMAi werd niet getoond in een saaie presentatie, maar op een meeslepende en filmische manier in 'Harry Topper and the table of Proven'. Via een virtuele live première, gepresenteerd door Extremis medewerkers werden kijkers verder ondergedompeld in het verhaal van AMAi.
Harry Topper and the table of Proven.
Fysieke ervaring
Maar nu beurzen, reisjes en 'togetherness' eindelijk weer op gang komen, vindt Extremis het de hoogtijd om elkaar terug te zien en ook AMAi in levende lijve te laten zien. Eerder nam het bedrijf al deel aan de Milan Design Week en recent ook aan Neocon Chicago waar het zelfs een allereerste Amerikaanse showroom opende.
Neocon Chicago.
Ook de Belgische klanten worden niet vergeten en zijn graag geziene gezichten voor het bedrijf. Als vaste partij op de Biënnale Interieur in Kortrijk, tekent Extremis ook graag present op het nieuwe designevenement Please Have A Seat. Tussen honderden designstoelen poot het bedrijf er haar meest innovatieve zitjes neer, maar ook hier pronkt AMAi in al haar glorie.
Please Have A Seat.
Meer informatie:
Extremis
Couthoflaan 20b
8972 Poperinge
+32 57 346020
info@extremis.com
www.extremis.com