Light + Building wil van 13 tot 25 maart 2022 het beste van twee werelden combineren. De vakbeurs verlichting en bouwtechnologie wil tijdens de komende editie ook online groots uitpakken. Via de digitale beurs kunnen deelnemers nieuwe contacten en producten vinden met behulp van AI-ondersteunde matchmaking, afspraken maken voor webconferenties, chatten met bezoekers of deelnemen aan het ondersteunende programma's van Light + Building en de streams van de exposanten.
Het digitale platform kent drie hoofdtoepassingen zodat iedereen kan vinden wat hij zoekt: Op basis van interesses, vakgebieden en taal vindt digitale matchmaking plaats tussen exposerende bedrijven en deelnemers: binnen, tussen de deelnemers onderling en met het evenement programma.
Al voor aanvang van het evenement kunnen bedrijven hun digitale beursprofiel bijhouden, dat zichtbaar is in de Light + Building Contactor'. Bezoekers vinden hier bijvoorbeeld het bedrijfsprofiel, contactgegevens, profielen van contactpersonen, producten en presentaties uploaden.
Communiceren
Via de Light + Building Digital Extension kunnen bezoekers ook met elkaar communiceren. Op basis van vragen en hun eigen gedrag worden gebruikers potentieel interessante matches voorgesteld om hun netwerk uit te breiden. Ook is het mogelijk dat ze gericht in contact komen met anderen. Net als bij andere bekende zakelijke platforms is ook de uitwisseling tussen bezoekers mogelijk.
Twee werelden
Iris Jegitza-Moshage, Management of the Technology Shows op Messe Frankfurt, legt uit: "We beginnen met een nieuw format en bouwen een brug tussen de echte en de digitale wereld. Persoonlijke ontmoetingen zijn van onschatbare waarde en vormen de kern van ons bedrijf. Het zal zo blijven. Maar om alle geïnteresseerde partijen in de toekomst toegang tot de markt te geven, maken de digitale toevoegingen deel uit van het nieuwe verplichte programma van elk internationaal evenement."
Meer informatie:
Light + Building
www.light-building.messefrankfurt.com