Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fotoreportage van Flagshipstore in Westfield Mall of the Netherlands

Zo ziet Rivièra Maison Store 2.0 eruit!

De Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam is volgens ingewijden een allesomvattende retailervaring waar Rivièra Maison met een opvallende store zeker thuis hoort. In een sfeervolle entourage komen de diverse stijlen, van luxe en stoer tot klassiek en tijdloos, uitgebreid aan bod en worden handgemaakte producten op een bijzondere wijze uitgelicht.

"Ook in deze woonwinkel staat de klant centraal; persoonlijke aandacht, service en advies bereiken hier een nieuwe dimensie. Met onder andere een ruime Interior Design Studio voor advies op maat, het Rivièra Maison Atelier voor het personaliseren van producten en custom made items, The Gifting Station en de RM bar voor de heerlijkste drankjes, is deze ultieme RM Store zeker één van de trekpleisters van deze Mall", liet Rivièra Maison al eerder weten.

Henk Teunissen is verheugd dat zijn bedrijf juist in deze tijd haar  nieuwste concept kan presenteren. Naar zijn mening is dit het nieuwe shoppen. "In deze overdekte omgeving vind je het complete winkelaanbod, van luxe merken tot supermarkt, omgeven door gezellige restaurants en hippe bars, waardoor we een veelzijdigheid aan winkelend publiek kunnen bedienen. Ons nieuwe concept, Rivièra Maison Store 2.0, past helemaal in deze retailervaring, met bijna 1000 m² pure inspiratie, sfeer en beleving voor de klant."

Wat ooit begonnen is met een bloemenzaak aan de Amsterdamse Overtoom, is inmiddels uitgegroeid tot een vooraanstaand, internationaal interieurmerk; Rivièra Maison, met ruim 600 verkooppunten wereldwijd. Exclusiviteit, sfeer en service zijn de absolute kernwaarden. De continue wisselende collecties zijn eigentijds, verrassend en creëren het warme thuisgevoel, waar je ook bent.

Bekijk hier de complete fotoreportage.

Begin maart verscheen via nieuwsplatform Wonen360 een interview met CEO Henk Teunissen van Rivièra Maison: "Onze orderportefeuille puilt uit en nog steeds plussen we elke maand in aantal bestellingen", dat hier terug is te lezen.