Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Beter Bed neemt nieuwe merkpositionering aan

Meer dan tweeduizend wetenschappelijke studies leveren het bewijs: van beter slapen word je gezonder, energieker, socialer en gelukkiger. Daarom lanceert slaapretailer Beter Bed zijn nieuwe positionering Beter slapen, beter leven. Beter Bed koppelt zijn kennis en ervaring op het gebied van goed slapen aan de positieve effecten daarvan op gezondheid en welzijn. Eigen internationaal marktonderzoek laat zien dat de rol van beter slapen als pijler voor een gezonder en fijner leven bij veel mensen nog onvoldoende leeft. Met zijn nieuwe positionering Beter slapen, beter leven wil Beter Bed daar verandering in brengen, te beginnen in Nederland.



“In mijn ontmoetingen met slaapexperts, wetenschappers en klanten kwam naar voren dat er op slaapgebied nog veel verbeterd kan en moet worden. Als belangrijke slaapretailer hebben wij hier een verantwoordelijkheid. Wij zetten niet alleen onze 35 jaar ervaring in wanneer wij klanten helpen met advies en oplossingen voor een betere nachtrust, maar maken ook steeds meer gebruik van technologie. We laten klanten echt de voordelen van beter slapen beleven”, vertelt John Kruijssen, CEO van Beter Bed Holding N.V.

Het belang van beter slapen voor beter leven
Meer dan tweeduizend wetenschappelijke studies leveren het bewijs: van beter slapen word je gezonder, energieker, socialer en gelukkiger. Maar in het eigen onderzoek van Beter Bed blijkt dat het belang van goed slapen niet altijd door een grote groep mensen herkend en erkend wordt. John Kruijssen: “We zien dat de gemiddelde Nederlander per week € 20 besteedt aan voeding, € 10 aan sport en bewegen en maar € 2 aan slapen, terwijl we maar liefst één derde van ons leven doorbrengen in bed.”

De rol van Beter Bed in beter slapen
Beter Bed is al ruim 35 jaar slaapspecialist en kan als geen ander opgedane kennis en ervaring vertalen in advies en oplossingen voor betere nachtrust. Zo introduceert Beter Bed binnenkort in de winkel een matras dat middels sensoren analyseert waar, afhankelijk van lichaam en gewicht van de klant, meer of juist minder ondersteuning gewenst is voor de perfecte slaaphouding. Ronald Voogt, Algemeen Directeur Beter Bed Benelux: “Dit gaat klanten helpen om door middel van een gepersonaliseerd en datagedreven advies beter te slapen. Met de data uit de analyse kunnen onze slaapadviseurs voor iedereen een op maat slaapoplossing bieden. Dit is een mooi voorbeeld van hoe we onze nieuwe claim - Beter slapen, beter leven - waarmaken.”

Campagne Slaapkoppen
Maandag, 14 december 2020 startte Beter Bed zijn campagne Slaapkoppen, gefocust op de effecten van beter slapen op gezondheid. Op deze manier lanceert Beter Bed de nieuwe positionering op prominente locaties in de vorm van digitale billboards door het hele land. Daarnaast zal de campagne ook in sociale media, op de radio en in televisiecampagnes verschijnen. Tevens zal Beter Bed het belang van goede slaap gespreksonderwerp maken in het tv-programma Koffietijd op RTL4.

Meer informatie:
Beter Bed
www.beterbed.nl 

Publicatiedatum: