Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Woongelofelijk van Donzel biedt woonsnacks aan

'Niet alleen tijdens de coronacrisis doen wij deze acties, maar dit blijven we doen'

Van 4 tot en met 10 mei verkoopt Woongelofelijk Van Donzel zogenaamde woonsnacks via een snackautomaat. De woonaccessoires, met lage prijzen, staan in de welbekende trekmuur en zijn er voor diegene die, vanwege het coronavirus, liever niet de winkel in gaat.


Samen met haar team is Josien het creatieve brein achter de acties bij Woongelofelijk van Donzel.

Josien den Otter, marketing manager: “In onze reeks 'hetkanleuker' marketingactiviteiten ten tijde van het coronavirus, hoort wat ons betreft ook een snackwand waar de klant een favoriete accessoire uit de muur kan trekken. Een cadeautje voor de jarige die geen feestje kan geven, een attent kleinigheidje voor een vriendin óf om je eigen interieur op te leuken, omdat je daar stiekem enorm aan toe bent.“

Hygiëne
Bij de ontwikkeling van de diverse marketingactiviteiten houdt Woongelofelijk Van Donzel te allen tijde de RIVM-richtlijnen als uitgangspunt. “Na het vullen van het automaat desinfecteren wij alle vakken en dit zullen wij ook doen na elke verkoop. Dat maakt deze trekmuur er eentje om je vingers bij af te likken.”

Positief blijven
Bij Woongelofelijk blijven ze positief. "Net als een ieder merken ook wij gevolgen van corona. Gelukkig kunnen wij de 1,5 meter regel goed hanteren in onze grote winkel en hebben wij nog redelijk aanloop van klanten. We merken dat we door onze creatieve corona-acties een geheel andere doelgroep trekken dan normaal. De leeftijdscategorie van de bezoekers ligt normaal tussen de 35-55 jaar en nu blijkt dat deze tien jaar naar beneden is gezakt. Dit geeft ons toch een positief vooruitzicht op de toekomst", aldus Josien den Otter. "Niet alleen tijdens de corona pandemie doen wij onze unieke acties maar dit blijven we ook zeker doen als het voorbij is."


Kleine woonaccessoires liggen er in de muur, zoals dit zeepje.

Woongelofelijk Van Donzel
Sinds 1910 is Woongelofelijk Van Donzel naar eigen zeggen een autoriteit op het gebied van interieur en styling en werkt het bedrijf met passie en liefde aan de woonwensen die klanten bij hen neerleggen. In de corona-tijd kwam Van Donzel al eerder met spraakmakende activiteiten, zoals de afstand stickers bij de kassa’s, een drive thru voor het ophalen van gekochte items en een online vrijmarkt veiling op Koningsdag.   

Meer informatie:
Woongelofelijk Van Donzel
www.vandonzel.nl