Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Woongelofelijke Drive Thru groot succes: "Op het drukste moment stonden er 50 auto’s in de rij"

Woongelofelijk Van Donzel blijft niet stilzitten in tijden van corona. Na het succes van de vloerstickers heeft de woonwinkel op Tweede Paasdag haar 'Woongelofelijke Drive Thru' geopend. Dit is de coronaveilige manier voor het ophalen van het gekochte woonitem dat eerder aangekocht kon worden via een online veilig. 

Van woensdag 8 tot en met zaterdag 11 april opende Woongelofelijk Van Donzel haar online veilingsite. "De pagina bleek vanaf de eerste dag al een daverend succes, zeker op het moment dat de kavels bijna afliepen werd er nog flink geboden om verzekerd te zijn van het favoriete meubelstuk of accessoire", laat content stylist Lissy Klaassen desgevraagd weten.



Woongelofelijke Drive Thru

Ophalen kon enkel op Tweede Paasdag en wel via de Woongelofelijke Drive Thru. Via diverse borden werd de klant rond het pand geleid, waarna het personeel het gekochte item in de kofferbak of aanhanger plaatste. Op deze manier kwam de klant nog steeds niet in contact met de medewerkers en bleef er voldoende afstand. Lissy: "Op het drukste moment stonden er zo’n 50 auto’s in de rij, wachtend op hun veilingfavoriet. Dan zie je toch dat mensen zin hebben in iets nieuws in huis; dé plek waar ze de komende tijd veel tijd doorbrengen."


"Op het drukste moment stonden er zo’n 50 auto’s in de rij"

Woningsdag

Dit jaar zal Koningsdag thuis gevierd worden onder de noemer 'Woningsdag'. Een perfecte woordkeuze voor de woningbranche, zo blijkt. Jolein Bloemen, business innovator bij Van Donzel: "Woningsdag geeft ons opnieuw de gelegenheid om in te haken en hiervoor zetten wij wederom onze veilingsite in. Op de Vrijmarkt Veiling rollen wij onze kleedjes online uit door alleen vloerkleden aan te bieden, wij rekenen opnieuw op een succesvolle dag."

Woongelofelijk Van Donzel
Sinds 1910 is Woongelofelijk Van Donzel naar eigen zeggen een autoriteit op het gebied van interieur en styling en werkt het bedrijf met passie en liefde aan de woonwensen die klanten bij hen neerleggen. In de winkel van zo’n 12.000 m2 weet Van Donzel te inspireren met diverse woonstijlen voor ieders budget.

Meer informatie:
Woongelofelijk Van Donzel
www.vandonzel.nl  
info@vandonzel.nl