Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Hästens wil klantervaring in winkel transformeren

Een bed bestellen in de winkel verkort van dertig naar twee minuten

Door de kracht van moderne technologie verkort Hästens, een 167 jaar oud bedrijf dat bekendstaat om zijn handgemaakte bedden, de tijd die nodig is om een ​​bed in de winkel te bestellen van dertig minuten naar slechts twee minuten. Met de iPhone en een nieuwe, aangepaste Hästens iOS-app voor verkoopmedewerkers maakt het bedrijf dit mogelijk.



De wereldwijde uitrol van deze oplossing start begin 2020, na succesvolle pilots in Londen en New York. Uitgerust met Hästens-productinformatie en -configuraties op de iPhone kunnen de slaapexperts de bestelling sneller en veiliger uitvoeren met Apple Pay. De verkoopmedewerkers zijn uitgerust met productinformatie en configuraties op hun iPhone, waardoor de tijd om te bestellen van dertig minuten tot twee minuten is verkort. De app verbetert ook de werknemerservaring en maakt het gemakkelijk een ​​bestelling in interactie met de klant te plaatsen.

“Deze belangrijke innovatie zal grote gevolgen hebben voor onze consumenten, retailpartners en winkels”, merkt Jan Ryde, de vijfde-generatie-CEO van het Zweedse familiebedrijf op. “We hebben 167 jaar ervaring met het maken van bedden en dat combineren we nu met de nieuwste technologie en aangepaste apps. Deze zijn gebouwd voor winkelteams om hen te helpen hun werk beter en gemakkelijker te doen. Met onze Hästens-bedden zorgen wij ervoor dat mensen op de beste manier slapen. Bovendien helpt deze innovatie ons het proces te versnellen en het gemakkelijker te maken voor de werknemer en de klant.”

Hästens schakelde de iOS- en Salesforce-vaardigheden van Deloitte in om deze nieuwe iPhone-klantenservice- en point-of-sale-app te bouwen met de Salesforce Mobile SDK, gebruikmakend van Salesforce Sales Cloud en Service Cloud. Onlangs was de CEO van Apple, Tim Cook op Salesforce’s jaarlijkse Dreamforce-evenement. Hierbij liet hij zien hoe Hästens zijn partners en winkelteams versterkt door tools te ontwikkelen die zijn ontworpen voor de manier waarop mensen willen werken.

Meer informatie:
Hästens
www.hastens.com

Publicatiedatum: