Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Pilotstore van Bruynzeel Keukens blijkt aan te slaan:

"Bezoekers blijven langer dan gemiddeld in onze winkel om zich te laten inspireren"

In het weekend van zaterdag 7 en zondag 8 september vindt het feestelijke openingsweekend plaats van de pilotstore van Bruynzeel Keukens. Toch kan nu al van een succes worden gesproken, want de nieuwe formule van de op 6 juli jl. officieus geopende winkel van het keukenbedrijf blijkt aan te slaan.

Het concept, voorzien van nieuwe, inspirerende keukenopstellingen en tools zoals een ontwerpstudio en apparatentafel, sluit volledig aan op de nieuwe retailformule van Bruynzeel Keukens. Hoe is de eerste maand voor de aankoopadviseurs verlopen? En wat waren de reacties van klanten? 

Een van de klanten van het eerste uur is Frank van der Pol. "Opvallend was de ontwerpstudio in de winkel: hier kregen we direct al een idee van hoe de keuken eruit kon komen te zien. Veel duidelijker dan op een eerste tekening, zoals je dit weleens in andere keukenwinkels ziet. 
Er waren minder keukens te zien in deze winkel, maar de keukens die er stonden boden meer dan voldoende inspiratie. Daarnaast waren er tal van anders tools die de winkel het bezoeken waard maakten. En zeker niet onbelangrijk: het aankoop- en ontwerpgesprek was erg duidelijk. De prijs kon meteen worden berekend. Binnen anderhalf uur kochten we een keuken. Als je het mij vraagt, is de winkel en het aankoopproces super. Ik zou niet weten hoe de winkelbeleving nog beter zou kunnen", geeft hij aan.

Doordeweekse dagen
Het was voor de aankoopadviseurs even wennen om de overstap te maken van de bekende Bruynzeel winkel naar een gloednieuwe pilotstore, voorzien van allerlei innovaties. Toch voelde het vanaf dag één als thuiskomen voor de aankoopadviseurs in de nieuwe winkel aan de woonboulevard in Bergen op Zoom. "Door het uiterlijk van de winkel en alle nieuwe keukenopstellingen, blijven bezoekers langer dan gemiddeld in onze winkel om zich te laten inspireren. We krijgen erg veel positieve reacties van bezoekers."
Ander opvallend feit is dat het aantal klanten op doordeweekse dagen is toegenomen ten opzichte van de oude winkel.  

Even wennen
Voor de verkopers was het de eerste weken wennen om op deze manier een eerste tekening van een keuken te maken. "Met name bij ingewikkelde ruimtes was het even spannend of het allemaal ging lukken. Het gaafste is het om het uiteindelijke ontwerp aan onze klanten te presenteren in deze ontwerpstudio. Ze zien het 3D ontwerp van hun keuken dan op groot scherm voor zich. Dit helpt allereerst om gemakkelijker en sneller een keuze te maken. Maar het geeft ook echt een WOW effect om de keuken en de gemaakte keuzes op die manier terug te zien", laat een woordvoerder weten. 

Meer informatie: www.bruynzeelkeukens.nl