Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Verkrijgbaar bij de Bijenkorf filialen

Culinaire expert van RTL Boulevard brengt servies op de markt

Genieten met volle teugen: die gedachte loopt als een rode draad door het leven van Miljuschka Witzenhausen. In het servies ‘Mil & Match’ is dat gegeven dan ook ruimschoots vertegenwoordigd: “Je moet alles tot de bodem leeg kunnen lepelen.”
Het servies is vanaf heden verkrijgbaar bij De Bijenkorf, op debijenkorf.nl en debijenkorf.be.

Miljuschka Witzenhausen is jarenlang een graag geziene presentator en tafeldame in allerlei culinaire programma’s. In 2015 maakte ze haar culinair TV-debuut in Miljuschka’s Food Trucks bij kookzender 24Kitchen; vanaf dat moment koos ze voor de wereld van lekker eten. Sindsdien is ze vaste culinaire expert bij RTL Boulevard.

Herinneringen maken
Toen de producent van spraakmakende serviezen New Edition haar vroeg om samen een nieuw servies onder haar naam te ontwerpen, bedacht ze zich geen moment. “Eten is herinneringen maken. Herinneringen aan dat ene, heerlijke gerecht van je oma; herinneringen aan samen aan tafel, of lekker lui op de bank. Als je kookt, zorg je voor elkaar.”
New Edition ontwikkelt en verkoopt al serviezen van Pip Studio, vtwonen en Fabienne Chapot.

Mil & match 
Het servies heet ‘Mil & Match’ omdat volgens Miljuschka de eettafel een lust voor het oog moet zijn. “De ene keer kun je het met één kleur strak en rustig indekken. De andere keer doe je alles in een andere tint: aards naturel, warm roze of bruisend blauw… net hoe je je voelt!”

Voorop stond het idee van gezelligheid en genieten, zegt Miljuschka. “Ik vind dan ook dat koken een beetje comfortabel moet zijn: niet te veel sloven in de keuken! Daarom zijn alle borden, kommen en mokken stapelbaar, en gemakkelijk te wassen. En alles is ontworpen om tot de bodem leeg te lepelen: genieten dus! En met die matte finish staat het ook nog eens fantastisch op elke foto.”

Verkrijgbaarheid
Vanaf heden is ‘Mil & Match’ exclusief verkrijgbaar in de winkels van de Bijenkorf en bij de Bijenkorf online op debijenkorf.nl en debijenkorf.be.
Miljuschka heeft er zin in: “Ik hoop dat het iedereen net zulke fijne herinneringen brengt als mij en mijn gezin.”

Meer informatie:
New Edition
info@neweditionhome.nl
www.neweditionhome.nl 

Publicatiedatum: