Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage voorjaarseditie Retailbeurs

De afgelopen dagen hebben in het teken gestaan van de Retailbeurs. Van zondag 12 t/m dinsdag 14 maart kwamen mensen massaal naar de Jaarbeurs Utrecht om de nieuwe collecties te bewonderen. Verdeeld over drie etages konden bezoekers bij Trade Mart Utrecht terecht voor de segmenten Kitchen & Dining Home, Living & Design, Fashion & Lifestyle en Jewels & Watches. 


Bekijk hier de fotoreportage van de 3e etage bij Trade Mart Utrecht,
waar de 
collecties op het gebied van koken en wonen gepresenteerd werden.

Organisatie positief
Tijdens de tweede dag van het event was de redactie van Wonen360 aanwezig op de Retailbeurs. Michelle Ravesteijn, die zich bezig heeft gehouden met de organisatie, gaf aan positief gestemd te zijn. "We hebben bepaalde targets gesteld voor aanmeldingen en daadwerkelijke bezoekers, en deze zijn vandaag allebei gehaald. Tevens zijn de exposanten die we gesproken hebben enthousiast en gaan bezoekers met een goed gevoel terug naar huis."

Het valt Michelle op dat de exposanten ook flink hun best doen om de sfeer goed te maken. "Er is veel meer beleving ten opzichte van de vorige editie. Er zijn verschillende demonstraties van bijvoorbeeld koffiezetapparaten en kookgerei." Dit zorgde ervoor dat de gangen op verschillende plekken overgoten werden met heerlijke aroma's.



Reacties deelnemers
Ook Christiaan Tebrunsvelt, eigenaar van handelsagentuur cFORMS, ziet de kracht van het inkoopcentrum: "Je ziet dat Trade Mart Utrecht een erg trouwe kantenkring heeft. Er is een vaste schare is die steeds terugkomt." Om die reden is cFORMS sinds vorig jaar ook te bezoeken bij Trade Mart Utrecht, dat 'een community op wil bouwen'. Daarom probeert de organisatie een jaarrond met de exposanten en bezoekers in gesprek te blijven.

Een debutant op de beursvloer was Tenderflame. Bart van Rijn presenteerde de in- en outdoor branders van het merk. "Het is voor ons de eerste keer hier, vandaar dat we ook nog geen stand hebben. Maar ik ben positief over de opkomt. Mensen nemen echt even de tijd voor je, zodat je met ze in gesprek kunt gaan." Dat is belangrijk voor hen, omdat het verhaal achter de producten misschien nog wel belangrijker is dat hoe de branders eruitzien.

Voor LivWise is Trade Mart Utrecht de manier om de Nederlandse markt te bereiken, vertelt Gill De Clercq country manager Benelux. "Na Belgiƫ en Frankrijk is Nederland de belangrijke markt voor ons. Vanuit deze showroom, de enige in Nederland, kunnen we de klanten bedienen." LivWise heeft vier eigen merken en is verdeler van nog eens 20 andere labels.

Bekijk hier de gehele fotoreportage.

Meer informatie:
Trade Mart Utrecht | Retailbeurs
Jaarbeursplein
Postbus 8500
3503 RM Utrecht
www.trademart.nl

Bezoekers
030 295 5911
info@jaarbeurs.nl

Exposanten
030 295 2999
service@jaarbeurs.nl