Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Geurontwerper Dupuits van Som:

'Op het gebied van interieurparfums wordt er vooral rotzooi verkocht'

Interieurparfums zijn sinds het grote thuiszitten volop in trek. Designlabels spelen daar slim op in met exclusieve ‘geurconcepten’. Een lekker luchtje alleen is niet meer genoeg. Inmiddels is het zelfs een miljardenbusiness.



Geurontwerper Dupuits van Som vertelt het volgende aan De Morgen: "Er zitten zeer verfijnde geuren bij. Terwijl voor het wooninterieur nog vooral rotzooi wordt verkocht. Zo’n witte plastic geurdispenser van bij Action is feitelijk een toiletverfrisser."

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: