Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Anne de Jongh, oprichter en CEO van Decodata:

'Wist jij dat er meer CEO’s Peter heten, dan dat er vrouwelijke CEO’s zijn?'

"Wist jij dat er meer CEO’s Peter heten, dan dat er vrouwelijke CEO’s zijn?" Afgelopen jaar deed Anne de Jongh, oprichter en CEO van Decodata, mee met de ‘Mijn Naam is Peter’ campagne. Waarom? "Uit onderzoek blijkt dat er in alle beursgenoteerde bedrijven in Nederland namelijk meer CEO's met de naam Peter zijn dan vrouwelijke CEO's."


Anne de Jongh, oprichter en CEO van Decodata.

WOMEN Inc. en BrandedU zetten zich in voor gendergelijkheid in Nederland en wilden dit onderwerp hoog op de agenda zetten bij grote bedrijven en in de Tweede Kamer. Daarom hadden ze de campagne ‘Mijn naam is Peter’ in het leven geroepen.

Met deze campagne veroverden ze een plek in de Dutch Creativity Awards en, de ‘Mijn naam is Peter’ campagne heeft de Grand Prix Award gewonnen. ‘De hoogste onderscheiding, toegekend aan een project met de meest holistische impact in de industrie en daarbuiten’.

Bron: Anne de Jongh

Publicatiedatum: