Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Trendforecaster Vincent van Dijk:

''Horeca-interieurs zijn big business en wisselen veel sneller van concept en interieur''

Trendforecaster Vincent van Dijk (specialist op het gebied van hospitality en food) heeft een column geschreven in het Entree Magazine over het thema ''Van designtrends naar futureproof designs.''

In zijn column beschrijft Vincent dat het voor nieuwe generaties even belangrijk is in een gelikt restaurant te zitten met een prachtig interieur, als dat het eten kwalitatief goed is. Horeca-interieurs zijn volgens hem dan ook big booming geworden, gaan snel met de trends mee en veranderen hierdoor ook veel sneller van concept en interieur. Reden hiervan is onder andere social media dat ertoe zorgt dat een restaurant bezoekers trekt met mooie foto's van het interieur.

Toch zit hier een keerpunt aan. Het zo snel wijzigen van horeca-interieurs is absoluut niet duurzaam. Volgens Van Dijk moeten toparchitecten een tijdloos interieur ontwerpen dat jaren, liefst levenslang, mee kan gaan. Daar horen ook futureproof design meubelen bij: minimalistischer en functionalistisch. 


Een afgerond horeca project van PMP Furniture. 

Lees hier het complete verhaal.

 

Publicatiedatum: