Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Praxis Veghel klaar voor de toekomst met Phygital concept

De afgelopen weken is er bij Praxis Veghel flink gewerkt om de winkel in te richten volgens het Phygital concept. Hierbij sluiten de fysieke winkel en online kanalen van Praxis beter op elkaar aan en ervaren klanten de voordelen van beide kanalen. De winkel is in verschillende fases verbouwd, hierbij is rekening gehouden met de klant zodat deze kon blijven winkelen. Woensdag 11 mei wordt de winkel officieel heropend en kunnen klanten het eindresultaat komen bekijken aan de Poort van Veghel 4924.



Voordelen van de fysieke winkel én online
Praxis Veghel is de vijfde winkel waarbij het Phygital concept is geïntroduceerd. Op basis van de resultaten en lessen van de eerdere winkels ontwikkelen we het concept steeds verder. Zo wordt er per winkel gekeken naar de optimale mix in assortiment. Dit gebeurt aan de hand van het verzorgingsgebied, de kracht van de lokale winkel en de ruimte in het concurrentieveld. Ook wordt er aan bepaalde assortimenten permanent meer ruimte gegeven. Daarnaast zijn in de winkel verschillende digitale tools beschikbaar. Zo zijn er zeven configuratoren waarmee klanten zelf een product op maat kunnen ontwerpen en bestellen. Via de verschillende QR-codes in de winkel kunnen klanten snel het volledige assortiment bekijken of zien of een product op voorraad is. Met de toevoeging van onder andere deze tools versterken de winkel en online elkaar en wordt een optimale klantbeleving gecreëerd.

Opfrisbeurt voor de hele winkel
Dankzij een goede voorbereiding is het ombouwproces vlot verlopen en dit heeft een prachtige winkel opgeleverd. Ook Winkelmanager Bas Peeters is blij met het resultaat: “De hele winkel heeft een opfrisbeurt gekregen. We hebben de vloerenafdeling vergroot zodat er nog meer keuze en voorraad voor de klant aanwezig is. Ook hebben we meer pleinen geïntroduceerd om de voorraad van bestellers te vergroten. De decoratieve afdelingen (vloeren, verf en verlichting) zijn voorzien van meer inspiratie en vele aanbiedingen. Als laatste zijn de verschillende verkoopwerelden duidelijker zichtbaar gemaakt waardoor klanten hun producten makkelijker kunnen vinden.” Omdat de winkel tijdens de verbouwing open was, heeft Bas ook al reacties van klanten ontvangen: “Klanten zijn erg positief over de vernieuwing en we zien de toekomst met deze Phygital winkel dan ook vol vertrouwen tegemoet.”

Meer informatie:
Praxis
Poort van Veghel 4924
5466 SB Veghel
0413-387080
www.praxis.nl

Publicatiedatum: