Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Een puur online sanitairwinkel is kansloos’

De afgelopen jaren is het steeds duidelijker geworden dat er grote successen geboekt kunnen worden op het gebied van e-commerce. Toch blijven de eigenaren van deze webshops in de meeste gevallen op de achtergrond. Chahid Charrak, op YouTube bekend onder de naam Dutch Performante, is een uitzondering op de regel. De ondernemer heeft zes succesvolle bedrijven in de sanitair- en tegelbranche met 138 man personeel, meer dan 315.000 abonnees op YouTube, 470.000 volgers op Instagram en in totaal 40 pandjes in bezit. 


V.l.n.r. Eelco Kalsbeek, Florus van Dutch (van Lerenwandbekleding.nl) en Chahid Charrak. Foto: @eelcokalsbeek

Ondanks dat het grootste gedeelte van de omzet via online binnenkomt, is een fysieke winkel enorm belangrijk volgens Chahid Charrak en zijn partner 
Eelco Kalsbeek (oprichter van Tegeldepot). "Alleen online een sanitairwinkel is kansloos. Je hebt clicks én bricks nodig, anders houd je er te weinig aan over", weet hij uit ervaring.

Bron: Twinkle

Publicatiedatum: