Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Zonder retouren geen e-commerce'

Een klant heeft, als hij online iets koopt, in principe het recht om een artikel terug te sturen. Retouren raken alle vlakken van je bedrijfsvoering, denk aan inkoop, logistiek en klanttevredenheid. Bovendien zijn ze een bron van feedback van consumenten.


Algemeen directeur Marlene ten Ham van Thuiswinkel.org.

De uitdaging is om retouren zo veel mogelijk te verminderen, deze efficiƫnt te verwerken en de waarde van de producten zoveel mogelijk te behouden. Beter voor je bedrijf, beter voor het milieu. Alle reden voor webwinkels om hier goed naar te kijken.

Algemeen directeur Marlene ten Ham van Thuiswinkel.org sprak erover met RTL Nieuws. "We zijn er allemaal bij gebaat om retourkosten binnen de perken te houden." Per retour is een webwinkel tussen de 12,50 en 19,50 euro kwijt. Retourzendingen helemaal uitbannen is volgens Ten Ham niet mogelijk. 

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: