Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Meer dan 1500 aanmeldingen in een dag tijd

Septembereditie van Maison&Objet gaat door

Maison&Objet bevestigt dat de beurs zal plaatsvinden van donderdag 9 tot en met maandag 13 september, in Paris Nord Villepinte, in synergie met de Paris Design Week, die ook van 9 tot en met 18 september plaatsvindt.

Het programma om beurzen in een reeks fasen te heropenen, werd vorige week gepresenteerd door de Franse regering. Hieruit werd duidelijk dat het in de herfst een gunstige context is voor het organiseren van professionele evenementen.

"Om de editie van september 2021 definitief te bevestigen, wachtten we met ongeduld op groen licht van de Franse regering. Het is nu officieel: er kunnen beurzen en tentoonstellingen worden gehouden
vanaf 30 juni 2021, zonder capaciteitslimiet. Dat kunnen we dan ook aankondigen. Professionals kunnen elkaar eindelijk ontmoeten in Parijs vanaf donderdag 9 september, in overeenstemming met alle
gezondheids- en veiligheidsmaatregelen opgelegd door de overheid.''


Stand van Versmissen tijdens Maison&Objet.

''De implementatie van een Covid-19-pas, vereist door de overheid, lijkt waarschijnlijk alle deelnemers gerust te stellen, zeker wanneer dit ook op Europese schaal wordt ingezet", zegt Philippe Brocart, algemeen directeur van Maison&Objet.
De effecten van de wereldwijde vaccinatiecampagnes en hun versnelling, het vergemakkelijken van reisvoorwaarden, gecombineerd met het ongeduld van de gemeenschap, dat sinds januari 2020 hoopt elkaar weer ter plaatse ontmoeten, suggereert dat de herfstbeurs in Parijs weer in het teken van decoratie, design, ambacht zal staan en de kunst om samen te (her)leven.

Gedurende deze crisisperiode heeft Maison&Objet hard gewerkt om verbindingen te blijven stimuleren tussen merken en kopers, door innovatieve digitale formaten aan te bieden op zijn MOM (Maison & Objet en Meer) platform. MOM heeft uitzonderlijke prestaties neergezet met meer dan 2,7 miljoen bezoekers in één
jaar, een opmerkelijk resultaat voor een professioneel leadgeneratieplatform. Meer dan 2000 hebben zich aangemeld en
merken staan ​​inmiddels in permanent contact met 220.000 kopers en interieurontwerpers, wereldwijd. Het is dan ook met vertrouwen dat de teams nu het terugkeer van het evenement, in strikte overeenstemming met de nieuwe officiële richtlijnen. Vanaf 4 mei hebben al meer dan 1.500 merken zich gecommitteerd om de septembereditie bij te wonen.

Zelfs als ze succesvol zijn, hebben de digitale toepassingen nooit de wens gehad gecompenseerd te worden met de fysieke ontmoetingen.
93% van de vaste bezoekers hebben hun komst al bevestigd, 1 dag na de aankondigingen die gemaakt zijn door de Franse regering. Aanraken, zien en delen blijven doorslaggevende factoren in de koopervaring, vooral in de woninginrichting en levensstijl
sectoren. En wanneer consumenten in een post-lockdown-beweging beginnen te investeren in andere gebieden dan hun
huizen - reizen, kleding, cultuur blijft het bijwonen van de show essentieel om te onderhouden of zelfs een aanzienlijk activiteitsniveau te verhogen. De septembereditie zal dus een dubbel, economisch voordeel hebben: om orders voor de eindejaarsperiode te versterken en te ontwikkelen, en om zich voor te bereiden op 2022.

Meer informatie:
Maison&Objet
www.maison-objet.com 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Instagram Facebook Rss Twitter LinkedIn

© Wonen360.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven