Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Deli Home bouwt CanDo experience area

Deli Home ontwikkelt voor haar merk CanDo samen met Maxeda DIY Group een CanDo experience area van 700 m2 in Praxis Mega Amsterdam Zuid-Oost. De bouw is in de eerste week van januari gestart en zal naar verwachting begin maart afgerond zijn zodat alles gereed is wanneer de winkels weer open mogen.

De ruimte in één van de grootste bouwmarkten van Nederland wordt ingericht om te inspireren, motiveren en converteren op het gebied van klussen. De eerste fase van de bouw is inmiddels afgerond; de vloeren, muren en stellingen zijn geplaatst. Wat nog rest is de aankleding tot een uitnodigende ruimte met de laatste details. Deze zullen binnen enkele weken afgerond worden zodat de ruimte volledig is afgewerkt wanneer de deuren open mogen voor winkelend publiek die inspiratie, tips en materialen zoeken voor klussen in huis.

Er is plek voor productstellingen, actieproducten, presentatieruimtes en inspiratiepleinen om te zitten en overleggen. Hier komen alle CanDo producten samen en wordt de klant van Praxis geïnspireerd. De inspiratiepleinen spelen in op de huidige trends: landelijk en industrieel. Dit houdt in dat alle CanDo producten bij elkaar zijn geplaatst en consumenten zien wat de mogelijkheden zijn om de aan te pakken ruimte nog mooier in te richten in een bepaalde stijl met de producten van CanDo. Producten zoals vloeren, deuren en traprenovatie van CanDo komen bij elkaar en vormen één harmonieus geheel dat de consument inspireert.

In aanvulling op deze inspiratieruimte is een apart klus- en kennisplein. Hier vindt de consument technische tips en tricks om het interieur aan te pakken, en wordt gedetailleerde productinformatie weergegeven om de juiste keuze te maken voor het klusproject. Het klus- en kennisplein en de inspiratieruimte zijn bewust duidelijk van elkaar onderscheiden. Voor de consument is dit belangrijk in de customer journey: op deze manier kan de consument gemakkelijk zoeken en eenvoudig de juiste oplossing vinden.

Deli Home en Maxeda DIY Group verwachten dat met deze intensieve samenwerking de consument nog beter geholpen wordt om gemakkelijk zelf klussen in huis uit te voeren. Maurice Lagcher, Group Product Manager Wood and Construction van Praxis zegt hierover: “Deli Home is een prettige samenwerkende partner, de basis is goed. Zij helpen altijd om te zorgen dat onze klant de service krijgt die hij verwacht. Door het CanDo plein zijn we intensiever gaan samenwerken en kunnen we onze klanten nog meer inspireren en informeren bij hun klus.”

Meer informatie:
Deli-Home
www.deli-home.com 

Publicatiedatum: