Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Winkels tijdens tweede kerstdag dicht om werknemers coronarust te geven

Intergamma, het moederbedrijf van Karwei, heeft besloten om haar Nederlandse winkels op tweede kerstdag, een traditioneel drukke winkeldag, gesloten te houden. Hiermee wil het bedrijf haar winkelmedewerkers een rustige kerstperiode bezorgen en de mogelijk extra toeloop naar de winkels verminderen. Niet eerder heeft Karwei haar deuren dichtgehouden op een belangrijke winkeldag als tweede kerstdag. Klanten kunnen die dag wel gewoon terecht bij de webshop.



Sinds maart dit jaar, toen de beperkende maatregelen rondom Covid-19 zijn ingevoerd, is het drukker dan gebruikelijk in de bouwmarkten van Karwei. Om die reden heeft Intergamma eerder al verschillende maatregelen genomen zoals het beperken van de openingstijden en de inzet van beveiliging. Daar komt de kerstsluiting nu bij. Intergamma verwacht tijdens de kerstperiode wel extra drukte en daarom zet het bedrijf extra beveiligers in om klantstromen goed te kunnen managen.

Harm-Jan Stoter, CEO Intergamma: “Het is voor onze medewerkers een bijzonder en druk jaar geweest en daarom willen we graag iets terugdoen tijdens de feestperiode. Op tweede paas- en kerstdag trekken consumenten er altijd massaal op uit en die drukte willen we onze medewerkers dit jaar besparen. Zo is er tijd voor een welverdiende Kerst, thuis met familie.”

Over Intergamma
Intergamma B.V. is met haar winkelformules Gamma Nederland, Gamma België en Karwei marktleider in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. Met een sterk winkelnetwerk en omnichannel strategie inspireert en helpt Intergamma haar klanten om van hun huis en tuin een echt en duurzaam thuis te maken. Intergamma behoort met een omzet van €1,7 miljard tot de top 3 van Nederlandse non-food retailbedrijven. Het bedrijf streeft naar verantwoord ondernemen, op een respectvolle manier voor de mens en zijn omgeving.

Meer informatie:
Intergamma
www.intergamma.nl 

Publicatiedatum: