Croon & Croon, distributeur van, naar eigen zeggen, hippe en originele merken, exposeert komende editie van showUP. Laura Steketee van het bedrijf laat weten er naar uit te zien. "Onlangs hebben wij in Brussel een beurs gedraaid en deze heeft zeer positief uitgepakt. We hopen deze positieve vibe ook door te zetten bij de Nederlandse beurzen."
"Ons motto is sinds jaar en dag: wij zoeken kansen, wij vinden mogelijkheden", laat Laura weten. "Sinds het uitbreken van de coronacrisis leven we meer dan ooit volgens dit credo. Het heeft ons geïnspireerd om anders te kijken en andere wegen te bewandelen. We hebben dan ook zeker niet stilgezeten: voor onze nieuwe website zetten we de welbekende puntjes op de i, voegen we nieuwe merken toe aan ons assortiment en werken we aan een nieuwe look & feel, die er op showUp zéker uit zal springen."
Home sweet home is de trend van deze tijd. "We proberen dit cosy gevoel uit te stralen op onze stand. Niet alleen door een hippe, eigentijdse ambiance, maar meer nog door onze fashionable producten, die van een huis een thuis maken. Denk bijvoorbeeld aan het merk Gingko. Moderne technologie geïntegreerd in een verfijnd design, voegt nét dat beetje extra cachet toe aan het leven."
Eén van de nieuwe merken die ze hebben toegevoegd is Otis Batterbee, het merk van sterren als Rita Ora, Gwyneth Paltrow en Florence Welth. Een range eersteklas beautyaccessoires met een moderne, verfijnde esthetiek. "Dit merk willen we op de showUP een mooie plaats geven in de stand om het onder de aandacht te brengen bij de bezoeker."
Meer informatie:
Croon & Croon
www.croon-design.nl