Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wonderland Beds wil met social media Nederland veroveren

Wonderland Beds brengt al 10 jaar Scandinavisch slaapcomfort en design naar Nederland en België. Sinds kort worden er vanuit het hoofdkantoor in Noorwegen de eerste stappen gezet om ook direct naar de eindconsument te communiceren in plaats van enkel naar retailers. Om na de Scandinavische nu ook de Nederlandse en Belgische markt te gaan veroveren, heeft Wonderland de hulp van social media bureau ‘DeMarktwijzer’ uit Roermond ingeschakeld.

“De combinatie van ervaren professionals en Young Potentials maakt de aanpak van DeMarktwijzer uniek.”
Edwin de Mol, salesmanager en verantwoordelijke voor de communicatie in Nederland, is bij de keuze voor een social media bureau niet over één nacht ijs gegaan. Hij heeft bewust gekozen voor een bureau dat gespecialiseerd is in social media in plaats van een marketing- of communicatiebureau waarbij social media slechts een onderdeel is van het aanbod.

“Wij willen graag ook in de Benelux kenbaar maken waar Wonderland Beds voor staat. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een bureau dat in dit verhaal op een strategische manier met ons mee kan denken. De reden dat we juist voor DeMarktwijzer hebben gekozen, is hun bewezen expertise in het helpen van MKB-bedrijven om consumenten te bereiken. Met Wonderland willen we namelijk ook pro-actief onze dealers gaan helpen in de communicatie naar de consument. Zo kunnen we elkaar helpen om meer traffic naar de winkels te genereren. Die connectie die DeMarktwijzer met de MKBondernemers heeft, is in mijn ogen de kracht van de organisatie waardoor ik er direct een goed gevoel bij kreeg. DeMarktwijzer bundelt de expertise van ervaren professionals met de academische achtergrond en frisse blik van Young Potentials. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ze ons merk met een nieuwe kijk mooi op de kaart zullen gaan zetten.”

“Onze missie? Zorgen dat de wereld beter slaapt!”
Al sinds 1969 worden bedden van Wonderland in het Fjordengebied van Noorwegen geproduceerd. Het volledige productieproces houden ze met veel liefde en trots nog steeds in eigen land. Sinds 1969 heeft het beddenmerk vooral in Scandinavië een prominente positie op slaapgebied kunnen bemachtigen maar ook in Nederland en België winnen ze aan terrein. Hun missie is al die tijd hetzelfde gebleven: “Zorgen dat de wereld beter slaapt”. Dit willen ze bereiken door het zachtere slapen waar Scandinavische landen om bekend staan en ook om in andere landen bekender te maken.

Meer informatie:
Wonderland Beds
www.wonderlandbeds.com

Publicatiedatum: