Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'Dit jaar is de beurs essentieel voor de continuïteit van de handel'

M.O.W. vindt plaats in september

De Duitse meubelbeurs M.O.W. is definitief ingepland: van 20 t/m 24 september in Bad Salzuflen. 

Zeker met een enorm toegenomen belang voor de industrie en de handel die, vanwege corona, hun inspanningen moeten opvoeren om de zaken weer op gang te krijgen is een beurs als M.O.W. hard nodig. Concepten, inspiratie, informatie, reclame, promotie, uitwisseling en ontmoetingen - dat is nu nodig, stelt de organisatie! Alle soorten van meubelverkoop zijn op zoek naar oplossingen die op de M.O.W. te vinden zijn.

De partijen in Messezentrum Bad Salzuflen profiteren van de grote gebouwen en de ruime buitenruimte. Verder zullen de momenteel geldende officiële voorschriften in acht worden genomen en uitgevoerd.

Met de opening van de winkels hebben de stationaire distributeurs een toenemende vraag naar de uitwisseling van concepten met passende goederen. Voorlopig is het belangrijk dat alle marketingvormen hun assortimenten opfrissen, maar vooral de best verkopende publieksmagneten in de winkel en de onlineshop met promotie- en reclameproducten introduceren.

Snelle goederen om goede omzetten te maken - dat is de kern van het M.O.W. Het geeft de nodige impulsen aan de consument, die zo dringend nodig is voor inkoopverenigingen, ketens, conventionele meubelhandelaren, studio's, zelfbedieningszaken/kassa's, jonge woonhuizen, postorderbedrijven, bouwmarkten en bouwmarkten, food- en non-food-marketingbedrijven, en grote onlinefirma's. Niet alleen de handel, maar ook de industrie zet zich in voor een efficiëntere presentatie van producten en ideeën. Dit jaar is de MOW essentieel.

De huidige M.O.W. 2020 boekingsstatus is hoog, maar vier maanden voor de start van dit evenement zijn er nog steeds mogelijkheden voor exposanten om te presenteren. Het beursmanagement ontvangt graag uw vragen.

De beurzen zullen veranderen door Corona.
De M.O.W. managers zullen zich echter aan het volgende houden: "M.O.W. is de heel bijzondere andere beurs. Persoonlijke service en gemak staan hoog in het vaandel". Daarom zullen de entree, de catalogus, de parkeergelegenheid en het WLAN - zoals gebruikelijk - bij het M.O.W. gratis zijn en zal er voor culinaire hoogstandjes worden gezorgd - zij het op een andere manier.

"In september weten we er allemaal meer van", aldus de M.O.W. managers. Daarom is het des te belangrijker om aan het einde van het jaar samen en actief voor te bereiden voor het bedrijfsleven en voor de noodzakelijke verkoopmaanden van januari tot maart. Nu is de tijd gekomen voor een coöperatief partnerschap."

"We kijken er naar uit om de meubelsector weer te ontmoeten." In dit opzicht zijn de directeuren van de Messe Ostwestfalen, Bernd Schäfermeier en Andreas Reibchen, het eens met alle marktspelers.

Corona advies: Het officiële reglement voor evenementen wordt voortdurend aangepast. Voorafgaand aan de beurs informeren wij u over de relevante details met betrekking tot het hygiëne- en infectiebeschermingsconcept.

www.mow.de 

Publicatiedatum: