Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bedrijf wil vanaf volgend jaar zwarte cijfers schrijven

Bloomon ontslaat bijna 10% van het personeel

Twee dagen geleden stond Bloomon nog stil bij de 'Happy International Day of Happiness!'. "Waar word jij gelukkig van?", zo vroeg het bedrijf zich hardop af. "Of het nou bloemen zijn of niet, laat het ons weten en deel je geluksmomentjes".

Voor een deel van het personeel van Bloomon echter geen momenten van geluk, want bijna 10% is de wacht aangezegd. Op die manier wil de online bloemenservice de kosten drukken om binnen een jaar winstgevend te worden. Dat zegt oprichter Patrick Hurenkamp tegenover Quote.

Op dit moment draait het bedrijf (nog) flinke verliezen, wat volgens ingewijden 'normaal' is voor een startup. Om vanaf volgend jaar winstgevend te worden, zijn elf van de 130 medewerkers ontslagen. Of dat nou het verschil moet gaan maken?

Lees het volledige artikel op Retailtrends