Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
CEO Debbie Klein: ''Elke gevestigde retailer moet zich opnieuw uitvinden''

Leen Bakker introduceert nieuw winkelconcept in Nederland

Woonwinkelketen Leen Bakker gaat deze week een nieuw winkelconcept in haar Nederlandse filialen introduceren. De winkel in Dordrecht is de eerste waar dit concept te zien zal zijn. 

Het nieuwe concept wordt dit jaar uitgebreid getest, waarna later moet blijken hoe dit verder toegepast gaat worden in de andere filialen. Bij dit nieuwe concept spelen inspiratie, beleving, service en gemak een belangrijke rol. 

CEO Debbie Klein tegen Retailtrends: ''Het is belangrijk dat de woonwinkelketen niet in slaapt valt, maar dat er nieuw leven ingeblazen wordt.
Disrupters hebben de hele branche, die een klein beetje heeft zitten snurken, wakker geschud. Iedere gevestigde retailer moet zich opnieuw uitvinden, want nieuwe spelers nemen talloze hordes voor klanten weg.''  

Het bedrijf werd in 2017 nog verkocht aan Gilde Equity Management en telt in totaal 170 filialen in Nederland, Antillen en BelgiĆ«. 

Publicatiedatum: