Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Chill-Line presenteert innovatieve meubels tijdens huisshow

'Volwaardige outdoorcollectie, vernieuwend all-in-one systeem en verschillende sales tools'

Van maandag 14 tot en met woensdag 16 april openden vier meubelbedrijven in de regio Maas en Waal hun deuren voor vakbezoekers. Eén van deze bedrijven was DS Meubel, dat zich sinds kort volledig onder het label Chill-Line profileert. Het merk wint zowel offline als online steeds meer terrein.

Sinds de opening van een gloednieuwe fabriek en showroom van 1000 m² twee jaar geleden, heeft het bedrijf de stap gezet om zijn brede collectie onder het label Chill-Line te presenteren.

© Chill-Line
Leon Pompen (agent) en Hugo Bauerhuit (agent) met het nieuwe stoffenrek van Chill-Line.

Volwaardig outdoorassortiment
De veelzijdigheid van Chill-Line is duidelijk terug te zien in het assortiment, dat in de afgelopen jaren aanzienlijk is uitgebreid. De meubelspecialist biedt niet alleen banken, fauteuils, relaxfauteuils en eetkamerstoelen aan, maar heeft haar aanbod nu ook uitgebreid naar de buitenmeubelmarkt.

"We hebben ons assortiment uitgebreid om nu een volwaardig buitenassortiment aan te bieden. En dat werpt zijn vruchten al af; onze outdoorlijn verkoopt erg goed", aldus Hugo Bauerhuit, agent bij DS Meubel. "Het is opvallend dat stoffen en prints, die vroeger exclusief voor binnenmeubelen werden gebruikt, nu ook populair zijn voor tuinmeubilair." De buitenmeubelen van Chill-Line blijven niet onopgemerkt in de meubelindustrie. Zo ontving het bedrijf eerder de Design Award 2024 tijdens de Garden Preview voor hun model Indi.

© Chill-Line

Sta-op fauteuil met nieuw systeem
Chill-Line innoveert niet alleen op het gebied van design, maar ook qua functionaliteit van de meubels. Een goed voorbeeld hiervan is de sta-op met kantel fauteuil met een nieuw systeem, het zogenaamde all-in-one systeem. Dit systeem wordt aangedreven door vier motoren en maakt het opstaan uit de fauteuil aanzienlijk gemakkelijker, omdat de gehele stoel meebeweegt.

Daarnaast heeft Chill-Line een slimme aanpak ontwikkeld om haar retailpartners te ondersteunen. "We nemen onze retailers mee in ons socialmediaverhaal. Winkeliers hebben vaak niet de tijd om dit zelf te doen, dus wij ondersteunen hen hierin. Op deze manier dragen wij bij aan hun marketinginspanningen", legt Hugo uit.

© Chill-Line

Nieuwe tools voor retailers
Om het werk van hun retailers te vergemakkelijken, heeft Chill-Line ook enkele praktische tools ontwikkeld. Eén daarvan is een gadget waarmee retailers in hun winkel op een laagdrempelige manier kunnen laten zien hoe de 15 populairste meubels uit het assortiment eruit zullen zien in een bepaalde stof.

Een ander voorbeeld van deze klantgerichte benadering is het nieuwe stoffenrek. Dit rek toont op een overzichtelijke manier alle stoffen uit het assortiment, zodat retailers hun klanten sneller kunnen helpen bij het kiezen van de juiste stoffen. Hugo: "Dealers kunnen dit rek in hun winkel plaatsen, waardoor ze tijd besparen en dus ook kosten besparen bij het adviseren van klanten."

© Chill-Line

Met een drukke maandag en dinsdag achter de rug, kijkt DS Meubel tevreden terug op de succesvolle driedaagse huisshow van Chill-Line. Het bedrijf heeft niet alleen zijn innovatieve producten gepresenteerd, maar ook zijn retailpartners ondersteund met praktische tools en marketingondersteuning.

Meer informatie:
DS Meubel - Chill-Line
Energieweg 64
6651 KT Druten
+31 (0)487 59 49 32
info@chill-line.nl
www.chill-line.nl