Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Beddenplein.nl schrikt heel erg

Vorige week gaf de Consumentenbond aan dat je voorzichtig moet zijn met bestellen bij Beddenplein.nl. De webwinkel zorgt voor een aanhoudende stroom klachten. Bij de Consumentenbond kwamen klachten binnen over een terugbetaaltermijn van 30 werkdagen, die het betreffende bedrijf Beddenplein.nl hanteert bij retour gestuurde spullen. Volgens de wet moet een winkel binnen 14 dagen terugbetalen.

Beddenplein.nl is echt geschrokken van de klachten die zij hebben gekregen en de aandacht in de media. Ze vinden dit heel erg en bieden hun oprechte excuses aan voor de problemen die hun klanten hebben ervaren.



Reactie Beddenplein.nl
Beddenplein.nl wil altijd dat hun klanten blij zijn met de service en de producten. Maar, ze zien nu dat dit niet altijd goed is gegaan. Ze begrijpen dat klanten boos en teleurgesteld zijn door late leveringen en dat het moeilijk was om hen te bereiken. Ze zijn nu hard aan het werk om te zorgen dat dit in de nabije toekomst beter gaat. Beddenplein.nl is een onderzoek gestart naar haar processen, van de aanvraag van een klant, het bezorgen tot hoe er met klanten wordt gesproken, om te zorgen dat dit gaat verbeteren en in de toekomst niet meer gaat gebeuren.

Beddenplein.nl benadrukt het belang van het individueel bekijken en behandelen van klachten van klanten die direct getroffen zijn. Klanten die nog geen contact hebben gehad met het bedrijf worden aangemoedigd om zich te melden via contact@beddenplein.nl, zodat Beddenplein.nl hun specifieke situaties kan bekijken en samen naar een passende oplossing te zoeken. Ze gaan elke klacht serieus nemen. Het doel is om alles op te lossen en de manier van werken te verbeteren.

Beddenplein.nl wil nogmaals haar excuses aanbieden aan alle klanten die ongemak hebben ondervonden als gevolg van haar dienstverlening en is toegewijd aan het herstellen van dit vertrouwen.

Meer informatie:
Beddenplein.nl
www.beddenplein.nl

Publicatiedatum: