"It's a wrap. De luikjes gaan dicht voor mij bij Koninklijke Auping. Mooie tijd gehad met veel prachtige uitdagingen die we met ons geweldige marketing team hebben mogen neerzetten", schrijft Wieke van Dijk weten op LinkedIn.
Op 1 december 2023 werd Wieke als Marketing en Communications Manager van bedden- en matrassenmerk Auping aangesteld. Ze was onder andere verantwoordelijk voor het initiƫren en uitvoeren van de integrale marketing-, PR- en communicatiestrategie van het Nederlandse merk. Na een half jaar vertrekt ze alweer.
"In het bijzonder wil ik Jan-Joost Bosman en Dijana Cicak Husedinovic bedanken voor de kansen die ze mij hebben gegeven bij deze oer-Hollandse, volledig circulaire love brand. Nu even een paar weken chillen op m'n Auping bedje en dan vol energie naar de volgende uitdaging", laat Wieke weten.
Op het gebied van marketing en communicatie heeft Wieke al ruime ervaring. Voordat ze bij Auping aan de slag ging, was ze Senior Campaign Manager bij Albert Heijn en manager van het Allerhande-platform. In de jaren ervoor was ze Head of Marketing & Communication bij Dirk van den Broek en werkte ze als Creative Director bij communicatie- en contentmarketingbureau MPG.
Meer informatie:
Koninklijke Auping
www.auping.com