Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bad & bedtextiel merk voor Gen Z en Millenials viert 2-jarig jubileum

Het merk Dindi Home van de Vespo Groep viert haar 2-jarige jubileum. Voor degene die het label nog niet kennen: Dindi is een trendy bad & bedtextiel merk voor Gen Z en Millenials. De focus ligt daarom op social media en influencermarketing. "Het is nog altijd de manier om top of mind te blijven bij onze doelgroep en te bouwen aan een online community. Een leven zonder 'online zijn' is namelijk onbekend bij Millenials en Gen Z", laat het bedrijf weten op LinkedIn.



Naast online zichtbaarheid, staat offline zichtbaarheid ook op de agenda voor Dindi Home. "Daarom hebben we grootste plannen voor 2023. Kortom: stay tuned, want deze wil je niet missen", aldus Vespo Groep.

Meer informatie:
Dindi Home
www.dindi-home.com

Publicatiedatum: