Meer klanten gingen naar Ikea door stuntprijzen

Jesper Brodin, CEO van Ingka, meldt dat Ikea meer klanten heeft weten te lokken door te stunten met prijzen.

Kortingsacties, daarvan wilden ze vroeger bij het Zweedse bedrijf niets weten. Echter is het woonwarenhuis hier toch mee gaan experimenteren. En dat bleek een positief resultaat op te leveren...



Bron: Welingelichte Kringen


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.