In 2020 is Leen Bakker gestart met een eigen bezorgservice voor de levering en installatie van groot meubelen (o.a. banken en boxsprings) bij klanten thuis. Het bezorgteam bestaat uit ruim 100 professionele bezorgers en 40 wagens die opereren vanuit Raamsdonkveer en Zwolle. "Inmiddels brengen wij ruim de helft van het totaal aantal grootmeubel bezorgingen zelf bij onze klanten thuis en hebben we sinds vorig jaar landelijk dekking in heel Nederland en Vlaanderen", aldus Directeur operations Bob de Nijs.
Om de mannen en vrouwen op de weg goed te kunnen ondersteunen en de groeiplannen verder vorm te kunnen geven, heeft Leen Bakker gekozen voor Optiflow van Conundra als het nieuwe planningspakket van het bezorgteam en het winkeltransport.
"Door slimme algoritmes toe te passen reduceren we kilometers en tijd en leveren we nauwkeuriger binnen de afgesproken tijdsvakken wat de klanttevredenheid ten goede komt. Bovendien is de planner nu qua netto plantijd een stuk sneller klaar. Ten slotte besparen we door efficiƫnte routes CO2", legt Bob uit op LinkedIn.
Meer informatie:
Leen Bakker
www.leenbakker.nl