Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Meer dan 70 partners en 650.000 producten op het meubelzoekportaal'

De eerste verjaardag is nog maar nauwelijks gevierd of het meubelzoekportaal meubelo.nl heeft zich al een vaste plaats verworven op de Nederlandse meubelmarkt. Meer dan 70 ondernemingen vermelden hun producten nu op meubelo.nl, zodat consumenten hun favoriete meubel kunnen kiezen uit meer dan 650.000 artikelen. Het webverkeer op het portaal ontwikkelt zich dan ook dynamisch: maandelijks maken reeds 200.000 gebruikers gebruik van het portaal – en de trend is stijgend.

"We zijn blij dat onze Nederlandse dochteronderneming zo snel volwassen is geworden. De behoefte aan oriëntatie is bij alle eindverbruikers in Europa even groot, want overal is er een zeer ruim aanbod van meubelen. Dit is ook in Nederland heel duidelijk", zegt Arne Stock, Managing directeur van moebel.de, het in Hamburg gevestigde moederbedrijf van meubelo.nl.

Onder de partners van meubelo.nl bevinden zich bekende namen als VidaXL, Wehkamp, Swiss Sense, Naduvi, Hema en Kees Smit Tuinmeubelen, maar ook veel kleine merken en detailhandelaren maken gebruik van de reikwijdte van het portaal. De volgende stap bestaat erin het "drive-to-store"-aanbod uit te breiden en het meer bekendheid te geven. Het doel is ervoor te zorgen dat gebruikers via de website de weg naar de winkel vinden en dat deze frequentie aantoonbaar kan worden gemeten.

Om alle taken aan te kunnen groeit het accountmanagement team van meubelo.nl, want de partnershipgroei moet immers ook in het tweede jaar sinds de lancering zo voortvarend blijven gaan. 

"De start is succesvol geweest, maar nu willen we laten zien dat we het winkelen in meubels voor Nederlanders fundamenteel kunnen verbeteren – met een steeds groter aanbod uit alle inrichtingssectoren. En we willen onze retailpartners laten zien dat we zelfs in tijden van afnemend consumentenvertrouwen het plezier van inrichten kunnen overbrengen en hen tot kopen kunnen aanzetten", aldus Mark de Groot, Senior Sales Manager Benelux van meubelo.nl.

Meer informatie:
Meubelo
www.meubelo.nl  

Publicatiedatum: