Een reis naar New York was de hoofdprijs van een Sealskin Soho-reviewactie, die het merk had lopen van november 2019 tot en met januari 2020. Ruim anderhalf jaar nadat ze hoorden dat ze een reis naar New York hadden gewonnen, hebben Natascha van Leer en Studio Biesbos uit Werkendam nu dan toch echt de tickets in handen. Het beoogde doel van de winactie was de Soho douchewand op een aantrekkelijke manier onder de aandacht brengen bij de vakhandel en de consument. Uit de vele deelnemers blijkt dat dit gelukt is. Natascha won na loting en dit betekende ook geluk voor Studio Biesbos uit Werkendam, waar de douchewand werd aangeschaft. Beiden kunnen binnenkort met eigen ogen zien waar de naam en het industriële Soho ontwerp vandaan komen, namelijk de wijk SoHo in New York. De uitreiking vond plaatst op 3 november jl. Mooi op tijd, want Amerika opent op 8 november weer de grenzen voor toeristen.
V.l.n.r. Gerard Rollof, Anouk den Haan, Henri van Driel, Natascha van Leer en Dorien Leemans, Dirk Kuijpers – Fotograaf: Marcel G. Rensen
Door een foto te uploaden van de Soho douchewand in de badkamer, inclusief een korte review, maakten de deelnemers kans op de hoofdprijs. “Natascha, Studio Biesbos en wij zijn blij dat we de prijs nu feestelijk hebben kunnen uitreiken”, zegt Dirk Kuijpers, Marketing Manager van Coram Benelux. “We hebben natuurlijk regelmatig contact gehad over de stand van zaken in verband met Corona.” Natascha en Studio Biesbos zijn de gelukkige winnaars uit een kleine zestig consumenteninzendingen en honderden deelnemende retailers.
Meer informatie:
Sealskin
www.sealskin.nl