Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dôme Deco lanceert nieuw B2B-platform

De continue bewegingen in het aankoopgedrag van zowel consumenten als professionelen waren in 2020 meer dan ooit voelbaar. Interieurlabel Dôme Deco besliste hierop in te spelen met de lancering van een B2B-platform dat een digitale oplossing biedt voor de huidige uitdagingen in de markt, overal ter wereld.

“In de loop van het jaar werd het in de interieursector een steeds grotere uitdaging om samen te komen met exportpartners. Dit zette ons aan het denken over nieuwe alternatieven om onze partners aan te spreken en vanop afstand aan hun wensen en behoeften te voldoen”, aldus Stefan Verheyen, zaakvoerder van Dôme Deco.

In het voorjaar nam het interieurmerk reeds het initiatief om een volledige virtuele versie te creëren van de 1000 m² grote showroom gelegen in Dilsen-Stokkem. “De virtual showroom gaf ons de mogelijkheid om onze complete interieurcollecties te tonen. Onze settings bestaande uit alles van meubilair tot accessoires en verlichting konden zo weergegeven worden met dezelfde showroombeleving.”

Hier bleef het echter niet bij. Dôme Deco trok het digitale verhaal verder door naar de creatie van een platform waarin het volledige productaanbod vervat zit. “Essentieel was het delen van zo veel mogelijk info met de klant. We geven te allen tijde inzicht in de exacte beschikbaarheid van onze producten met daarnaast een complete lijst van productspecificaties die relevant kunnen zijn voor onze klanten. Verder kunnen onze partners de touwtjes zelf in handen nemen en offertes opmaken, ook voor hun eindklant.”

Het is duidelijk dat het nieuwe platform meer is dan enkel een webshop. Eenmaal geregistreerd op het platform, krijgt de bezoeker toegang tot allerlei downloads die kunnen helpen bij het inrichten van projecten. “We hebben ons bewust in de schoenen van de klant geplaatst en onszelf de vraag gesteld wat wij als architect, projectinvesteerder en retailer graag in een paar muisklikken beschikbaar zouden willen hebben. Zo ontstond onze 3D-bibliotheek met 3D-beelden die architecten direct kunnen gaan implementeren in renders. Anderzijds zijn ook alle productfoto’s direct te downloaden; ideaal voor moodboards bij het inrichten van een bepaald concept. Voor inspiratie kunnen ze dan weer in onze “Lookbook” met settingfoto’s terecht.”

Tenslotte zijn er ook financiële voordelen verbonden aan deze nieuwe manier van aankopen. “Indien men gebruik maakt van onze directe betaalmodule, kan men genieten van een betalingskorting van 3%. Daarnaast is er ook steeds een directe toegang tot onze outlet items en zijn er regelmatige promo-acties op onze bestsellers.”

Registreren kan vanaf nu via b2b.domedeco.com  

Meer informatie:
Dôme Deco
www.domedeco.com 

Publicatiedatum: