De Raad van Bestuur van Villeroy & Boch heeft besloten om de Customer Service afdelingen wereldwijd te centraliseren. De reden hiervoor is de voortdurend veranderende marktvraag en de behoefte aan een efficiëntere en effectievere werkwijze. De ontwikkelingen zullen een positief effect hebben op de dienstverlening en het serviceniveau in Nederland.
De huidige markt vraagt om een continu proces waarin de bedrijfsprocessen kritisch worden bekeken en beoordeeld. Eén van de veranderingen die uit deze beoordeling naar voren is gekomen, is het wereldwijd centraliseren en standaardiseren van de Customer Service afdelingen. Op deze manier verwacht Villeroy & Boch nog beter en sneller te kunnen voldoen aan de behoeften van de markt. Zo zorgen ze ervoor dat de concurrentiepositie gezond blijft en het hoge serviceniveau gegarandeerd wordt.
De Customer Service afdeling van Nederland wordt samengevoegd met de afdeling van België en Luxemburg. Deze nieuwe afdeling wordt vanuit de productielocatie in Roeselare (België) aangestuurd en wordt ingevuld door een Benelux-team met medewerkers uit België, Luxemburg en Nederland.
Over Villeroy & Boch
Villeroy & Boch is een van ‘s werelds toonaangevende merken voor hoogwaardig keramiek. Dit familiebedrijf, met het hoofdkantoor in het Duitse Mettlach, staat al sinds 1748 voor innovatie, traditie en uitzonderlijke klasse. Villeroy & Boch biedt klanten verspreid over 125 landen producten uit de sectoren Badkamer en Wellness en Tafelcultuur van een kwaliteit die een gerenommeerd lifestylemerk betaamt.
Meer informatie:
Villeroy & Boch
www.villeroy-boch.nl


Abonneren
Vacatures
- Implementatie Consultant | LogicTrade
- Accountmanager Buitendienst | Keijser&Co
- Accountmanager Zuid-Nederland (fulltime) | Zimmer+Rohde
- Assistent Store Manager / Senior Interior Designer | RAW Interiors
- Accountmanager Cedeko Oost Nederland (M/V)
- E-commerce specialist | Mars & More
- Online Marketeer | Mars & More
- Junior Interieuradviseur / Verkoopmedewerker | Luxury By Nature
- Senior Interieurontwerper | Luxury By Nature
- Verkoopmedewerker Showroom | Table du Sud
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- Groothandel in woonaccessoires failliet
- Meubelgroothandel failliet verklaard
- Veldeman Group legt laatste hand aan transformatieplan om toekomstgericht te verstevigen
- 'Op weg naar de toekomst van interieur en decoratie met innovatieve groei en verfijnde collecties'
- Zo creëer je een moderne uitstraling in jouw huis
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Villeroy & Boch gaat wereldwijd klantenservice centraliseren
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2020-11-04 Villeroy & Boch gaat wereldwijd klantenservice centraliseren
- 2020-11-03 Sealskin gaat van douche- naar veiligheidswanden
- 2020-11-02 'Bouwmarkten pakken 15% sanitairmarkt'
- 2020-10-30 Nieuwe website voor JEE-O
- 2020-10-29 Sainitairwinkel krijgt andere naam
- 2020-10-27 Detremmerie breidt productiehal uit met 2000m2 en voegt 205 kleuren toe aan assortiment
- 2020-10-26 Sanitairspecialist opent vierde winkel
- 2020-10-23 Architectonisch hoogstandje in Andesgebergte
- 2020-10-22 Detremmerie introduceert nieuwe kleuren
- 2020-10-15 Nieuwe collectie douchebakken van Catalano
- 2020-10-14 "Er zijn nog steeds bedenkingen over de douche-wc en die zullen nog een tijdje blijven"
- 2020-10-13 Prognose Villeroy & Boch bijgesteld dankzij coronacrisis
- 2020-10-12 Sealskin breidt doucheserie uit met industriële schuifdeur
- 2020-10-09 Nieuwe mogelijkheid betonnen wastafelbladen
- 2020-10-08 TECE start verkoop nieuw doucheprofiel
- 2020-10-08 Detremmerie lanceert marmeren wastafel
- 2020-10-07 Ceadesign presenteert noviteiten op aangepaste versie Milan Design City 2020
- 2020-10-07 "Het is niet voor niets dat van de 100 offertes er altijd minimaal 80 doorgaan"
- 2020-10-06 Wastafels bieden oplossingen voor compacte badkamerarchitectuur
- 2020-10-05 Douchezitje en waskom vallen in de prijzen