Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Villeroy & Boch gaat wereldwijd klantenservice centraliseren

De Raad van Bestuur van Villeroy & Boch heeft besloten om de Customer Service afdelingen wereldwijd te centraliseren. De reden hiervoor is de voortdurend veranderende marktvraag en de behoefte aan een efficiëntere en effectievere werkwijze. De ontwikkelingen zullen een positief effect hebben op de dienstverlening en het serviceniveau in Nederland.



De huidige markt vraagt om een continu proces waarin de bedrijfsprocessen kritisch worden bekeken en beoordeeld. Eén van de veranderingen die uit deze beoordeling naar voren is gekomen, is het wereldwijd centraliseren en standaardiseren van de Customer Service afdelingen. Op deze manier verwacht Villeroy & Boch nog beter en sneller te kunnen voldoen aan de behoeften van de markt. Zo zorgen ze ervoor dat de concurrentiepositie gezond blijft en het hoge serviceniveau gegarandeerd wordt.  

De Customer Service afdeling van Nederland wordt samengevoegd met de afdeling van België en Luxemburg. Deze nieuwe afdeling wordt vanuit de productielocatie in Roeselare (België) aangestuurd en wordt ingevuld door een Benelux-team met medewerkers uit België, Luxemburg en Nederland. 

Over Villeroy & Boch
Villeroy & Boch is een van ‘s werelds toonaangevende merken voor hoogwaardig keramiek. Dit familiebedrijf, met het hoofdkantoor in het Duitse Mettlach, staat al sinds 1748 voor innovatie, traditie en uitzonderlijke klasse. Villeroy & Boch biedt klanten verspreid over 125 landen producten uit de sectoren Badkamer en Wellness en Tafelcultuur van een kwaliteit die een gerenommeerd lifestylemerk betaamt.

Meer informatie:
Villeroy & Boch
www.villeroy-boch.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven