De coronacrisis voor stijgende omzetten bij online interieuroutlets "Tijdens lockdown zien we dat mensen goed nadenken over hun inrichting. Dat leidt ertoe dat bij ons de omzetten door het dak gaan." Dat vertelt Itai Gross, ceo van de startup Naduvi, tegen RetailNews.
Volgens Gross zit de startup richting een omzet van enkele miljoenen in 2020. Maandelijks zit er een groei van tientallen procenten bij. "Dat gaat echt wel heel hard." Het geld gebruikt Naduvi om zijn market presence te verstevigen.
"Winstgevendheid is niet een doel", laat hij weten aan het retail nieuwsplatform. Zijn doel is om te investeren en uit te groeien naar heel Europa. Dit gaat niet over enkele jaren maar een heus langetermijnspel.
Naduvi is actief in Nederland en België. Het platform verkoopt restvoorraden van interieurmerken met kortingen van dertig tot tachtig procent. Onder meer merken als Zuiver, Eichholz, Riverdale en Rivièra Maison.
Bron: Retailtrends.nl