Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Omzet online interieuroutlet stijgt maandelijks

De coronacrisis voor stijgende omzetten bij online interieuroutlets "Tijdens lockdown zien we dat mensen goed nadenken over hun inrichting. Dat leidt ertoe dat bij ons de omzetten door het dak gaan." Dat vertelt Itai Gross, ceo van de startup Naduvi, tegen RetailNews. 



Volgens Gross zit de startup richting een omzet van enkele miljoenen in 2020. Maandelijks zit er een groei van tientallen procenten bij. "Dat gaat echt wel heel hard." Het geld gebruikt Naduvi om zijn market presence te verstevigen. 

"Winstgevendheid is niet een doel", laat hij weten aan het retail nieuwsplatform. Zijn doel is om te investeren en uit te groeien naar heel Europa. Dit gaat niet over enkele jaren maar een heus langetermijnspel.

Naduvi is actief in Nederland en België. Het platform verkoopt restvoorraden van interieurmerken met kortingen van dertig tot tachtig procent. Onder meer merken als Zuiver, Eichholz, Riverdale en Rivièra Maison.

Bron: Retailtrends.nl

Publicatiedatum: