Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Opnieuw hoge onderscheiding voor Easyfairs

Voor het tweede opeenvolgende jaar heeft Deloitte Belgium de status van Best Managed Company toegekend aan Easyfairs, in onze branche en ons land bekend van onder andere TrendZ en Interieur Collectie Dagen. "Het is een uitdaging om aan hoge eisen te voldoen. Het is dus een hele eer om deze erkenning voor het tweede jaar samen met andere topbedrijven in België te mogen ontvangen", aldus Easyfairs-oprichter en Group CEO, Eric Everard.

De komende editie van Interieur Collectie Dagen (InCoDa) vindt plaats op 31 januari, 1 en 2 februari 2021.

Begin 2020 publiceerde Easyfairs haar tweejaarlijkse activiteitenverslag, getiteld A Journey into the Future of Events. Everard merkte op: "Natuurlijk kon niemand de verwoestende impact van Covid-19 op onze industrie voorspellen. Maar veel van de initiatieven die in ons rapport worden besproken, zoals de contactloze technologie van onze slimme badges, zullen de gebeurtenissen in de toekomst veel veiliger maken als we uit de pandemie komen."

Deloitte erkende ook de vooruitgang van Easyfairs op het gebied van talentontwikkeling, die doorgaat met activiteiten op afstand zoals webinars en training op afstand.

"Het ontvangen van deze onderscheiding is een geweldige boost voor onze uitstekende gemeenschap van medewerkers, partners en klanten in deze moeilijke tijden. Gefeliciteerd en hartelijke groeten aan de bedrijven die dit jaar voor de eerste keer de status van Best Managed Company hebben behaald, evenals degenen die, zoals wij, de onderscheiding hebben behouden", besloot hij.

Easyfairs organiseert momenteel 200 evenementen in 14 landen (Algerije, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk) en beheert 10 evenementenlocaties in België,  Nederland en Zweden.

Easyfairs heeft meer dan 750 mensen in dienst en behaalde een omzet van meer dan € 166 miljoen voor het boekjaar 2018-2019.

Bron: www.easyfairsgroup.com

Publicatiedatum: