De 16de editie van de ISH Noviteitenshow is in alle opzichten geslaagd. De 'goednieuwsshow' trok iets meer dan 2600 bezoekers, waarmee het aantal van 2400 in 2017 ruimschoots werd overtroffen. Het is ook een nieuw record. "Dit aantal geeft aan dat we vrijwel iedere ondernemer die in deze sector actief is met de ISH Noviteitenshow bereiken", zegt Jaap van der Klugt, voorzitter van de organiserende Stichting Badkamer Promotie.
Navraag bij de bezoekers leerde voorgaande jaren dat de beurs wordt gewaardeerd en dat is deze editie andermaal bevestigd. De sfeer (niet jachtig, maar relaxed), het aanbod (alle noviteiten van de 33 belangrijkste sanitairmerken) en de locatie (midden in het land, goed bereikbaar en geen parkeerproblemen) zijn al jarenlang de belangrijkste ingrediënten en dat wordt gewaardeerd door de bezoekers.
De 33 sanitairmerken die hun nieuws presenteerden tijdens de ISH Novitietenshow waren Axor, Bette, Burgbad, Damixa, Dansani, Dekker, Detremmerie, Duravit, Easy Drain, Emco, Geberit, Geesa, Grohe, Hansgrohe, HSK, Iotti, Kinedo, Kludi, Looox, Novellini, Pelipal, Pressalit, Primabad, Riho, Sealskin, Sphinx, Thebalux, Vasco, Vigour, Villeroy & Boch – Keramiek, Vitra, WaveDesign en Wisa.
Meer informatie: www.ishnoviteitenshow.nl