Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Vrijwel iedere ondernemer die in deze sector actief is bereiken we"

Recordaantal bezoekers ISH Noviteitenshow

De 16de editie van de ISH Noviteitenshow is in alle opzichten geslaagd. De 'goednieuwsshow' trok iets meer dan 2600 bezoekers, waarmee het aantal van 2400 in 2017 ruimschoots werd overtroffen. Het is ook een nieuw record. "Dit aantal geeft aan dat we vrijwel iedere ondernemer die in deze sector actief is met de ISH Noviteitenshow bereiken", zegt Jaap van der Klugt, voorzitter van de organiserende Stichting Badkamer Promotie.

Navraag bij de bezoekers leerde voorgaande jaren dat de beurs wordt gewaardeerd en dat is deze editie andermaal bevestigd. De sfeer (niet jachtig, maar relaxed), het aanbod (alle noviteiten van de 33 belangrijkste sanitairmerken) en de locatie (midden in het land, goed bereikbaar en geen parkeerproblemen) zijn al jarenlang de belangrijkste ingrediënten en dat wordt gewaardeerd door de bezoekers.

De 33 sanitairmerken die hun nieuws presenteerden tijdens de ISH Novitietenshow waren Axor, Bette, Burgbad, Damixa, Dansani, Dekker, Detremmerie, Duravit, Easy Drain, Emco, Geberit, Geesa, Grohe, Hansgrohe, HSK, Iotti, Kinedo, Kludi, Looox, Novellini, Pelipal, Pressalit, Primabad, Riho, Sealskin, Sphinx, Thebalux, Vasco, Vigour, Villeroy & Boch – Keramiek, Vitra, WaveDesign en Wisa.

Meer informatie: www.ishnoviteitenshow.nl

 

Publicatiedatum: