"Bijna een half miljoen uitbetaling... wat een mijlpaal", begint Niels Rietman op LinkedIn. Hij is de grondlegger van Vivid Green, dat onder andere woon-, huishoud-, keuken-, tuin-, bouw-, klus- en verlichtingsproducten verkoopt. "Als ik terugdenk aan hoe het allemaal begon, had ik €2000 eigen spaargeld (vooral dankzij DUO). Tijdens mijn studietijd droomde ik ervan om de nieuwste PlayStation te kopen, maar dat geld was er niet."
Niels Rietman, de grondlegger van Vivid Green.
Naast zijn studie werkte hij naar eigen zeggen keihard: in de supermarkt en tijdens vakanties bij een dakdekkersbedrijf. "Toch vloog het geld er net zo snel weer uit. En nu... bijna een half miljoen uitbetaling. En dan te bedenken dat de nieuwe producten nog live moeten gaan en het peek season nog moet beginnen. Natuurlijk zijn er nog advertentiekosten die er af gaan, maar dit soort resultaten geven ons de ruimte om continu te blijven investeren en groeien."
Niels vervolgt: "Ik besef goed waar ik begonnen ben en hoeveel werk erin is gaan zitten. Maar dit voelt toch als een moment om trots op te zijn. Voor iedereen die ooit klein is begonnen: het is echt haalbaar."
Vivid Green is een merk dat het anders wil doen in de e-Commerce wereld. 'We streven naar een uitgebreid online aanbod van producten die toegankelijk is voor iedereen. Waar je de beste kwaliteit vindt, de laagste prijs, en een klantenservice die voor je klaarstaat met een lach', valt te lezen op de website. Met een team van 12 mensen en twee kantoorhonden, proberen ze dit te realiseren.
Meer informatie:
Vivid Green
+31 85 303 78 39
[email protected]
www.vivid-green.com