In zijn allereerste boek When Business Is Love deelt Jan Ryde, eigenaar van de vijfde generatie, CEO van Hästens, het verhaal achter zijn missie om 's werelds beste bedden te creëren en zijn bedrijf te leiden op basis van liefde. Met een internationale reputatie staat het Zweedse familiebedrijf bekend om het vervaardigen van bedden met hun kenmerkende Blue Check-patroon ontworpen door Ryde's vader, in vijftig landen over de hele wereld. Een prestige dat wordt bevestigd door een klantenkring variërend van Hollywood-royalty tot daadwerkelijke gekroonde staatshoofden.



When Business Is Love onthult Jans leiderschapsfilosofie en legt uit hoe elk bedrijf, in welke sector dan ook, kan opereren op basis van liefde. Het boek onderzoekt meer dan twintig facetten van Jans methodologie, van het creëren van een cultuur die mensen, verbeeldingskracht, vakmanschap en meesterschap waardeert, tot het belichamen van eigenschappen als eerlijkheid, openheid, vergevingsgezindheid, integriteit, nederigheid en aanmoediging.



De lezer wordt meegenomen op een onvergetelijke reis door de geschiedenis van het gerenommeerde bedrijf; vanaf de oprichting van Hästens in 1852 als eenmanszaak tot een van 's werelds meest geliefde merken, met winkels van Amsterdam tot Londen en van Istanbul tot Singapore. Het boek biedt niet alleen een fascinerende inkijk in het succesverhaal van Hästens, maar inspireert ook leiders en ondernemers om na te denken over de kracht van liefde in het bedrijfsleven.



Ryde nodigt lezers uit om de essentie van When Business Is Love te omarmen. "Ik moedig je aan om, bij het doorlezen van elk hoofdstuk, het stapsgewijze recept voor succes en liefde te onthullen dat voor velen van ons van onschatbare waarde is, en om het toe te passen in zowel je persoonlijke als professionele leven," aldus Jan Ryde.

Meer informatie:
Hästens
www.hastens.com