Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Lars van der Wijst van Cloudpillo BV:

'Het viel me op dat marketing in de beddenbranche online ver achterloopt'

De jonge ondernemers Lars van der Wijst en Jens Timmers proberen de beddenbranche op te schudden. "Het viel me op dat marketing in de beddenbranche is gericht op tv en radio, maar online ver achterloopt. Daar viel een hoop winst te behalen", vertellen ze in een interview met Quote.


Lars van der Wijst van Cloudpillo BV.

"Trots op wat we het afgelopen jaar samen met ons DreamTeam hebben bereikt. We kijken er naar uit om de volgende stappen te maken met ons fantastische merk. We gaan verder met innovatie, vakmanschap en functionele producten. Blij om een verfrissing in deze markt te zijn", aldus Lars.

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: