Lars van der Wijst van Cloudpillo BV:

'Het viel me op dat marketing in de beddenbranche online ver achterloopt'

De jonge ondernemers Lars van der Wijst en Jens Timmers proberen de beddenbranche op te schudden. "Het viel me op dat marketing in de beddenbranche is gericht op tv en radio, maar online ver achterloopt. Daar viel een hoop winst te behalen", vertellen ze in een interview met Quote.


Lars van der Wijst van Cloudpillo BV.

"Trots op wat we het afgelopen jaar samen met ons DreamTeam hebben bereikt. We kijken er naar uit om de volgende stappen te maken met ons fantastische merk. We gaan verder met innovatie, vakmanschap en functionele producten. Blij om een verfrissing in deze markt te zijn", aldus Lars.

Lees hier het complete artikel.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven