Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

M.O.W. 2022 telt nieuw exposantenrecord

Momenteel telt de M.O.W. 2022 meer dan 500 exposanten uit 41 landen en bereikt daarmee een nieuw exposantenrecord in Messezentrum Bad Salzuflen. De internationaliteit is wederom toegenomen met een buitenlands aandeel van 60 procent. Na Duitsland zijn Polen, Turkije, Nederland, Italië, Denemarken en Frankrijk de sterkste landen in de 17 zalen van Messezentrum Bad Salzuflen van 18 tot 22 september. Deze groei toont het grote belang van de M.O.W. en de vraag naar tentoonstellingen, zeker in deze uitdagende tijden.

Door de hoge mate van internationaliteit ligt dit jaar een sterke focus op Europa. De M.O.W. exposanten wijzen op alternatieve leveringsketens en nieuwe assortimenten en bieden zo kopers oplossingen voor succesvolle sourcing die verder gaan dan de vorige inkoopkanalen - dit is vooral belangrijk in onze uitdagende tijden. Even relevant: innovaties – of het nu gaat om design, materiaal of technologie – de M.O.W. is altijd het ideale platform geweest voor de presentatie van prototypes die klaar zijn voor serieproductie. Slimme vaardigheid in assortiment en inzameling zal nu belangrijk zijn wanneer consumenten bezuinigen op het verbruik vanwege stijgende energie- en woonlasten en/of de terughoudendheid door de handel die nu al merkbaar is.

Het is een kwestie van ondernemerssucces in 2023 waarvoor de M.O.W. in september is essentieel. Naast de inkoop van goederen stelt deze tentoonstelling industrie en handel in staat om gemeenschappelijke manieren te vinden - in persoonlijke ontmoetingen en directe lokale uitwisseling. Verder heeft de M.O.W. 2022 presenteert met de 360GradPlaza ook maatwerk dienstverleners voor de meubelbranche. Met een nog uitgebreidere cast – momenteel 16 bedrijven – heeft dit platform zich in het tweede jaar gevestigd als een belangrijke module van de M.O.W.! De aanbiedingsvorm is gericht op de meubelhandel en -industrie met speciale oplossingen voor marketing, digitale economie en goederenbeheer.

De M.O.W. 2022 is gevuld met exposanten van topklasse: “Deze opgebouwde expertise geconcentreerd in het midden van de markt vind je nergens anders. De M.O.W. begrip is ongeëvenaard. Ook dit jaar hebben we alle assortimenten weer uitgebreid en het kwalitatief hoogwaardiger veld versterkt. Hierdoor heeft de M.O.W. 2022 is het up-to-date efficiënte beslissingsplatform voor de Europese meubelaankoop”, benadrukt beursmanager Bernd Schäfermeier. “Een bezoek is voor iedereen de moeite waard.” Of het nu gaat om stationair, multichannel of online, volledig assortiment of specialist, grote oppervlakte of middelgroot, inkoopvereniging of -keten, studio of bouwmarkt, marktplaats of online winkel, postorderhuis of warenhuis, meubelen retail of foodretail – iedereen vindt wat hij of zij nodig heeft bij de M.O.W. 2022.

Meer informatie:
MOW
www.mow.de 

Publicatiedatum: